
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Ruta megalítica i bosc encantat de La Roca del Vallés
Diumenge 14 de gener
Iniciem l’any fent una excursió fàcil, a prop i plena de curiositats. Ens mourem entre el Vallès i el Maresme. En una zona farcida jaciments arqueològics.
En aquesta sortida en descobrirem un grapat d’elements, amb formes i funcions diferents des del dòlmens de cambra simple, com el de la cabana del Moro, amb la galeria coberta, com el de Can Gol la roca de les Orenetes, on encara avui podem veure pintures rupestres, la Roca Foradada, o les escultures de l’Indi i l’Elefant, al bosc encantat, autèntiques obres d’art a l’aire lliure.
Passarem també per l’ermita de Sant Bartomeu de Cabanyes d’origen romànica i pel Turó de Céllecs, punt més alt de la sortida, on trobem les restes d’un antic poblat ibèric i amb unes magnífiques vistes del mar Mediterrani i del Massís del Montseny.
En definitiva una ruta entre esplèndids boscos mediterranis i plena de coses a descobrir.
Distància: 13 km
Desnivell: 450 m
SI VOLS VEURE FOTOS CLICA AQUÍ
Preus:
Sòcies: 16 €
*sòcies”30″: 15 €
*sòcies”50″: 14 €
No sòcies: 18 €.
cita: Cita: A les 8 h del matí a Fabra i Puig (davant la porta lateral de l’estació de Renfe)