Quotes socials 2021/22

Benvolgudes i benvolguts amigues i amics, ja toca fer el pagament de la quota 2021/22. Com recordareu les quotes de Cordada van d'1 d'octubre a 30 de setembre i no per any natural, per separar aquesta despesa de la que correspon a les llicències federatives (assegurances FEEC/FEDME). La quota normal de Cordada es de 36€ a l’any La quota voluntària habitual és de 40€ (La quota social està congelada des de fa molts anys, però el cost de la vida va més ...   Llegir més »

Nous aventatges als socis/es de Cordada!!! Gaudeix de nous descomptes a les sortides.

Descomptes a les inscripcions: Descompte “normal”, descompte “socis 30″ i descompte “socis 60” (més info) Participació gratuïta a 3 activitats guiades d’un dia (més info) 50% de descompte a les estades formatives / trobades (més info) 30% de descompte a la inscripció d’una sortida de cap de setmana de senderisme Accés al canal d’ofertes especials (mes info) Accés a altres descomptes especials, botigues, serveis… (mes info) Carnets i   Llegir més »

Grups de Whatsapp i Facebook

Grups de Whatsapp i Facebook de l’entorn de Cordada A continuació us facilitem uns quants grups de Whatsapp de l'entorn Cordada. En aquests espais de comunicació es fan activitats extraoficials respecte al club, per tant Cordada no se’n fa responsable de cap de les iniciatives. Cordada sense motxilla: propostes, comentaris respecte a sortides socials i culturals. Alta muntanya: activitats, comentaris, noticies relacionades amb l’alta muntanya.   Llegir més »

23-26 de Juny de 2022 – Volta al Vignemale + ferrada de Broto

Enguany havíem de fer l'ascensió al Vignemale aprofitant que teníem 3 dies de festa per Sant Joan, però aquest era el pla A. Com passa tot sovint, durant la setmana es va anar perfilant una meteorologia més complicada que ens va fer canviar la logística, traient l'última nit de bivac (que hauria estat sota la pluja). Aquest seria el pla B, mantenir igual primera etapa i la segona fer ascensió i tornada al cotxe. Però tampoc no el vàrem poder dur a terme. ...   Llegir més »

Consum responsable, llet i territori

Als excursionistes quan sortim a la muntanya i al medi natural ens agrada trobar un territori net, ordenat i bonic. A voltes no ens ho parem a pensar i creiem que tot allò és normal i impertorbable, com hauria de ser sempre. Però realment darrera d’aquests paisatges hi ha persones que viuen allà durant tota la setmana, hi treballen i en tenen cura. La minoritària pagesia, amb la gestió forestal, agrícola i ramadera, fa de jardiner del paisatge, ajuda en la...   Llegir més »

Vuit dones al pic de la dona 26-27 Març 2022

Aquesta sortida volia ser més simbòlica que ambiciosa: ascensió d'una colla de dones al Pic de la Dona el mes de la dona. I vàrem aconseguir fer una bona colla de participants, però al final, per uns o altres temes, algunes companyes no varen poder venir. Per elles va també aquesta crònica i les fotos de l'àlbum, amb el propòsit d'organitzar una propera sortida que puguem compartir totes. Finalment som vuit muntanyeres entre 11 i 68 anys (sense proposar...   Llegir més »

Mulleres 2021!

Crònica Jesús - Anna Mulleres 2021! L’aventura va començar amb un wats! Un SOS!! Agost a Bcn treballant! No pot ser! Al grup de la sortida de l’Olla de Núria vaig escriure: Hola a tots i totes!!! Algú voldria/podria fer sortida d’un dia o bé dos dies pels caps de setmana 21-22 o bé 28-29?? El Jesús va contestar! Fem el Mulleres! Doncs vinga! Vam sortir dissabte ben d’hora, em va recollir al carrer Galileu i vam enfilar carretera. Arrib   Llegir més »

Magic Line 2022

Magic Line 2022  Circular per Montferri + Calçotada    Un any més, alguns membres de Cordada (i amics) participem a la Magic Line, mobilització solidària de Sant Joan de Déu.Com cada any, la Conchi engega el motor i la resta de peces ens posem en marxa impulsats per la seva energia. Totes les peces som igual d’importants, encara que algunes són vitals pel correcte funcionament de l’activitat: en Jordi i en Toni, seguint recomanacions del "sens   Llegir més »

Campo Base Pointe Isabelle 3.761 m (23-24.08.2021)

Desde bien pequeña siempre pensé que algún día iría al Campo Base del Everest, que haría el trekking del Baltoro y…otras muchas ideas e ilusiones revoloteando constantemente en mi cabeza. Hoy 20.12.2021 estoy aquí en el Hospital Taulí de Sabadell pensando que aunque aún no haya ido a esos lugares, hay muchos otros, como la experiencia en los Alpes en agosto 2021. La ascensión a Pointe Isabelle...ese es hoy mi Campo Base y empiezo a recordar... Salgo de S   Llegir més »

Txindoki, el cerví del País Basc

Agost 2021 Avui fa 48 dies que em van operar del meu genoll i tot remenant records m’ha vingut al cap la ascensió al Txindoki per la seva cresta que vàrem pujar l’Albert, el Peli i jo, l’Imma. Va ser tan maca que us l'explicaré. Sortim de Barcelona amb la idea d’anar a escalar el Naranjo de Bulnes i per fer el viatge més agradable ho plantegem en 2 dies, així farem una parada a mitad de camí per fer aquesta cresta i continuar. El Txindoki o Larru   Llegir més »

Cordada va la Serra de Guara

Vam quedar a  les 7h del mati a la Avda. Diagonal un grup de  11 “cordadarencs”  i “cordadarenques” i la Irene, la nostra guia, molt il·lusionats i engrescats per començar aquesta aventura. A mig camí i a l’hora d’esmorzar si va afegir un altre “cordadarenc” que venia de Girona. Vam tenir un nou company de viatge, invisible i present les 48 hores que es va autoconvidar, el Covid-19, a qui vam respectar i adaptar a les seves condicions: gel, distància i mas...   Llegir més »

Calendari Stop Maremortum

Cada mes ve acompanyat per una obra del projecte artístic Rostres de la Mediterrània #Medfaces  Cada any, milers de persones es veuen obligades a arriscar la vida per intentar arribar a un país segur. Només en el primer semestre de l’any 2021, més de 2.100 persones van morir al Mediterrani i en la ruta a les illes Canàries, convertint-se aquesta en la més perillosa del món. Per donar-los protecció, existeixen...   Llegir més »

Cresta de Santorens i Agulles de Travessani. A tope!

Un gran cap de setmana o un gran despropòsit, segons com es miri… Tot va començar quan en Josep em truca i em demana si m’agradaria que muntés alguna cosa el 9 i 10 d’octubre. Havia de ser una activitat amb una mica de xispa, però prou lleugera per mi, ja que tot just em recuperava d’una lesió al genoll i encara no estava per animalades.Proposo les agulles de Travessani. Sortint del refugi té una aproximació curta, l’escalada és assequible i el lloc mag...   Llegir més »