
- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Parco Naturale Adamello-Brenta. 3 Cims principals
de l'1 al 6 de setembre
Parco Naturale Adamello-Brenta. 3 Cims principals
de l’1 al 6 de setembre 2025
Aquets parc ens facilita la combinació d’una visita a les Dolomites, ni més ni menys que a la Brenta i dues ascesions a cims on encara trepitjarem glaceres alpines.
Activitat de nivell de dificultat mitjana. Al ser tres excursions ben diferenciades permeten adaptar-se a les circumstàncies de cada participant. Les nits a la vall estan pressupostades fent pernocta a càmping i autoservei alimentari.
Per fer-vos una idea de la bellesa paisatgística entreu a les webs dels refugis i veureu… espectacular!
Es n programa ben variat, la primera excursió és de paissatge totalment Dolomític, grans parets arreu i poca neu a trepitjar. A la segona fem una activitat ja més típica de Alps, glacera, grampons… etc. I la tercera és cmom un mixt de les dues anteriors, un primer dia bàsicament de caminar i trepar sense neu i el segón dia trepitar la justeta per arribar al cim. En aquesta última experiència afegim la pernocta en una “llauna”…
Programa
Dia 1 trobada a Aeroport Milano Bergamo, trasllat al Massís de les Dolomites de Brenta (3 hores) i pujada al Rifugio Tuckett (altitud 2268 m), unes 2 hores de pujada.
Dia 2: Ascensió a la cima Brenta (3151m) i descens a la vall. Tota la jornada
dia 3: Pujada al rifugio Denza (2.298m) Màxim 1h i mitja de pujada des del pàrquing d’una fortificació de la primera guerra mundial. https://www.rifugiodenza.com/
dia 4: Ascensió a la cima Presanella (3556 m) descens a la vall. Tota la jornada.
Dia 5: Aquesta darrera excursió serà ben diferent a les altres, ja que en comptes de fer una jornada incial molt suau i un segón dia “completet”, l’ascensió al Monte Adamello la farem millor repartida en 2 jornades. La primera farem practicament tota la pujada fins a aribar al Bivacco Ugolini, un espai “espartà”, on podrem passar la nit. A canvi de les incomoditats tindrem unes magnífiques vistes de la posta de sol. Al final no estem parlant d’una jornada extenuant ja que son 1500 metres de pujada en uns 10 km. En 5 / 6 hores màxim ho tenim… (sense presses)
dia 6: Ascensió al Monte Adamello (3539m) i descens a la Vall. Veure fotos 2019
El vol de tornada es pot fer la mateixa nit del dia 6 o ja el 7.
Preu inscripció:
Inclou: organització i guia de Cordada; part del material tècnic.
sòcies: 420 €
sòcies “30”* 410 €
sòcies “60”* 400 €
no sòcies: 440 €
*: persones que sumen 30 / 60 dies d’activitat com a sòcies de Cordada
Persones no federades + 43 € de l’assegurança
Despeses no incloses al preu de la inscripció: Transfers, pernoctes i àpats, tan propis de cada participant, com la part del guia. Calculeu uns 350 €