Bolivia 2014

Bon día a tothom, acabem de tornar de Bolivia, un pais meravellos si t’agraden les muntanyes. Després de dues setmanes i nombrosos problemes arran de varies manifestacions al pais que bloquejaven les sortides de la ciutat de La Paz; hem aconseguit pujar el Huayana Potosí (6088m.), el Tarija i el Pequeño Alpamayo (5.370m). A més vam realitzar el descens en BTT de l’anomenada Carretera del la Muerte; 63 km. i un carretera que si caus en un revolt, tindràs les mateixes sensacions que el salto base.

Con teníem poc temps el segon día d’arrivar van pujar el Chacaltaya (5400m), cap problema pujes en furgo fins als 5000m, i per la tarda a dormir la “mona”. El tercer día, una excursió al altiplano, i el quart día ja vam pujar el Huayana en 3 díes per anar trankis i aclimatar millor. Camp base al 4770m i camp d’alçada als 5.300m. Vam arrivar al cim a les 5:30h per una aresta fina-fina i per la tarda birretes a La Paz.

Ciutat bloquetjada per dues manis, descansem 3 dies i anem al costat de la ciutat, a zona d’ Aranjuez. Escalada esportiva a 3400m, conglomerat bó i rebufant aconseguim fer un 6a en tope rope…… buff.

Podem marxar a la zona de Condoriri, camp base a 4700m a la Laguna Chiar Khota; despertador a les 1:00h. 4 hores de pujada fins al pic Tarija 5.300m, glaçera amb esquerdes com piscines. Descans, desgrimpada, aresta mixte i aresta de 50º fins al cim del Pequeño Alpamayo. Estetica pura i vistes espectaculars. Descens i més birretes a La Paz.

La resta a l’audiovisual del dijous.

Una abraçada cordadenca.

Raúl

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Hola! Utilitzem cookies pròpies i de tercers per millorar l'experiència de navegació i oferir continguts d'interès. Vols saber més?

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.