L'opció correcta

Explica’ns que has fet aquest cap de setmana o com t’han anat les últimes vacances. No oblidis incloure les teves fotos a la Galeria de fotos. ;)

Moderador:Secretaria

Respon
Gerard Donis
Entrades:70
Membre des de:dt. oct. 25, 2005 13:24
L'opció correcta

Entrada Autor: Gerard Donis » dg. juny 05, 2011 23:21

El Toni vol anar a escalar, al Jose li fa mandra i jo ja he decidit que vaig a Vidreres amb les meves nenes. A més a més la meteo no pinta bé. Pluges arreu. Decidim que la millor opció és fer una sortida amb btt, doncs encara que plogui "es pot anar amb bici". En Toni insisteix que busquem la zona " que tingui millors previsions metereològiques." Però enlloc pinten pluges. Decidim fer una bonica ruta d'uns 60km amb força desnivell. De Santa Coloma de Farners a Sant Hilari de Sacalm i tornar.

Quedem a les 12h, sense presses i comencem la ruta cap a la 13h. Amb la calma que hi ha moltes hores de llum. No triga en arribar la pluja. I tampoc la pujada, constant i sense afluixar fins Sant Hilari (uns 1100m de desnivell positiu). La pista esta enfangada i costa tirar de la bici. Tot i que de tant en tant apreta la pluja decidim no parar ( no serveix de res perquè en mullem igual i agafem fred). Passem can Huix i el cel cada cop està més negre. No es veu ni una petita clariana. Quan ja ens hem avituat a la pluja, ens cau una cortina d'aigua. Quin xàfec!! No es veu res de res! Ens amaguem sota uns arbres i ens posem el gore, que si no ens el posem ara, ja no se quan... No serveix de res. Aguantem com podem entre trons i llamps i a la que afluixa un xic ens tornem a muntar sobre la bici i, en amunt! La tranquil·litat dura poc. De nou un xàfec. El Jose i jo no volem parar, volem seguir. Però el Toni està queixós. Que el seu gore no és un gore, que li cala l'aigua, que s'encostiparà i ha d'anar al Montblanc... Al final cedim i decidim tornar al cotxe (tot i que només portem 9km). La baixada increïble!!! El camí ja no es camí, és un fantàstic riu. No veiem res, però ens ho estem passant teta. 8)
Quan per fi arribem al cotxe, estem molls fins als ossos i plens de fang. La pluja no es deixarà ni guardar les bicicletes tranquilament. Ens fiquem com podem. Pobre cotxe del Jose... :roll: En m'ha vida havia vist ploure així. No es veu res! Anem a 20km/h amb les antiboira i acollonits perquè no es veu la carretera. Santa Coloma està inundada. Està clar que ha estat molt oportú anar amb btt avui :-)

Encara riurem més quan l'home del temps diu a "destacar les pluges de Santa Coloma de Farners (61l), St.Hilari (52l) i Castanyet (151l)" JAJAJAJAJAJA la nostra ruta passa per aquestes 3 poblacions. Les 3 poblacions amb més pluja de tot Catalunya!!

Està clar que vam agafar l'opció correcta.

Josep Antoni Bermudo
Entrades:86

Re: L'opció correcta

Entrada Autor: Josep Antoni Bermudo » dl. juny 06, 2011 0:09

Adjunto les 2 fotos fetes, la del abans i la del després....
Imatge
Imatge

Josep Escruela
Entrades:213

Entrada Autor: Josep Escruela » dl. juny 06, 2011 11:32

O sigui que vau treure el bastonet aquell de trobar pous d'aigua...el vau posar a sobre del mapa i es va situar...just al mig del temporal!! i cap allà que esperen gent!

els de la secció de btt teníen previst sortir cap al Pedraforca (Gresolet) i van suspendre la sortida...per lo que es veu... amb bon criteri!. (Tot i que aquests també tenen experiència en això de mullar-se!)

Be a veure si un dia us ajunteu i feu una sortida plegats!

Gràcies per la crònica! :D

Jordi Porta
Entrades:113
Membre des de:dt. juny 26, 2007 19:32

Entrada Autor: Jordi Porta » dl. juny 06, 2011 19:35

No es veuen les fotos!!!!!
Diumenge vinent ,si el tiempo no lo impide, porque de la autoridad pasamos, tornarem a intentar anar al Pedra, la sortida és més curta que la que anaveu a fer, però si voleu venir... molarà.

Jesus Altemir
Entrades:103
Membre des de:dv. abr. 06, 2007 4:54

Entrada Autor: Jesus Altemir » dt. juny 07, 2011 20:13

Si us serveix de consol, quan plou poc les bicis s'embruten massa pero quan tens la sort d'aplegar tanta aigua a sobre et queda una bici superlluenta i expectacular i sense cap esforç.
Ara amb la bici neta podrieu venir al Pedra que he encomenat sol per tots i temperatura fresqueta i ja lo tinc aparaulat.
Jo hauré de fregar la bici a casa..quina mandra.
areveure.

Respon