accident de Gerard

Explica’ns que has fet aquest cap de setmana o com t’han anat les últimes vacances. No oblidis incloure les teves fotos a la Galeria de fotos. ;)

Moderador:Secretaria

Respon
Josep Antoni Bermudo
Entrades:86
Membre des de:dt. oct. 25, 2005 13:24
accident de Gerard

Entrada Autor: Josep Antoni Bermudo » dl. abr. 21, 2008 13:22

Bueno companys,

com molts de vosaltres ja sabeu, el dissabte el Gerard i jo vam anar a fer la Via Pirenaica a la Mòmia (V+, A1, segons alguna ressenya A2).

Quan estàvem a la penúltima reunió, només ens quedaven uns 35 m de III grau per arribar al cim. Ja haviem fet el més difícil en llargs d'artificial, fisures, diedres i ximeneies.

El Gerard va començar a obrir el llarg, va xapar abans a la R, i va començar a fer un flanqueig ascendent cap a una fisura a l'esquerra, per tal de ficar alguna cosa.

Quan portava 8 metros, segurament degut a una roca descomposta, vaig sentir un crit (Joseeee !!!!), i vaig contemplar el vol més bèstia que he vist mai.

El Gerard va volar cap abaix, vaig agafar la corda que sortia del reverso amb força, i vaig esperar l'estibada de factor 2 sobre la R.

Aquesta es va produïr ràpidament, llavors el Gerard va fer un gran pèndol, i es va encastar contra la ximeneia, 10 metros sota meu, perdent el coneixement, que va recuperar al cap de 5 minuts.

Va poder pujar 5 metros a una R intermitja. L'helicòpter va arribar al cap de 40 minuts, i ens van treure d'allà.

Al Gerard al van dur directament a l'hospital amb un helicòter de reserva que van haver de trucar perque el primer es va espatllar.

El resultat és una fisura craneal, una ferida al cap, esguinç de tormell i diversos traumatismes, peró ja està fora de perill.

Qui vulgui pasar a veure'l, està a l'Hospital de Bellvitge, a la planta 11, habitació 1103, segurament fins dimecres.

Gerard, amic, esperem ràpidament la teva recuperació !...

Jose.

Josep Escruela
Entrades:213

Entrada Autor: Josep Escruela » dl. abr. 21, 2008 13:26

Afortunadament el mateix dissabte ja varem fer les primeres rises a la mateixa UVI, així doncs no patiu que en Gerard és un supermegakrak i ben aviat s'enfilarà de nou per les parets...
Ara de moment està que s'enfila per les parets , però dels nervis d'estar tancat a l'habitació...Tranquil, Gerard! que segur que seràn pocs dies! Una forta abraçada, campió!

josep

Albert Argelaguet
Entrades:9
Membre des de:dj. juny 21, 2007 14:11

Entrada Autor: Albert Argelaguet » dl. abr. 21, 2008 18:23

Ostres Gerard, anims !!!! que no ha tat res. De ben segur que molt aviat tornaràs a estar ben penjat a la paret.

Cada cop que caiem es per aprendre un i altre cop a aixecar-nos (aplicar-ho tb a la vida, no no+ a l'escalada peaxo de freakis). Si no caiessim mai no sabriem que significa lluitar. Així que lluita megacrack A dalt aquesta moral.

1 abraçada i PUXA PUXA,

˜*•. ˜”*°•.˜”*°•.•°*”˜.•°*”˜ .•*˜
.......˜”*°•˜ • NITZ • ˜•°*”˜......
.•*˜ .•°*”˜.•°*”˜”*°•.˜”*°•. ˜*•.

Lluis Rivera
Entrades:50
Membre des de:dt. nov. 22, 2005 18:30

Entrada Autor: Lluis Rivera » dl. abr. 21, 2008 23:45

Segur que et van posar a la UVI pq amb totes les infermeres et vas posar més cremat que un puma en un garatge i clar, havien de posar-te a algun lloc je,je,je....

Molts anims xaval!!!!!!!!!!!

Juan Luis Naranjo
Entrades:31
Membre des de:dl. ago. 29, 2005 15:07
Contacta:

Entrada Autor: Juan Luis Naranjo » dt. abr. 22, 2008 9:39

Chato... o escalada o puenting... però tot a l'hora no es bo ;)
Ànims i a recuperar-se aviat, que en quatre dies estem fent les Goretex Series.

Una abraçada,
Juanlu y Anna
Juan Luis Naranjo

Regresad vivos, regresad como amigos, llegad a la cumbre. Por este orden.
Roger Baxter-Jones

Gerard Donis
Entrades:70

ja estic a casa

Entrada Autor: Gerard Donis » dt. abr. 29, 2008 10:56

Xicotets/es,

Ja estic a casa, mes o menys bó, pero encara amb un mes per endavant de relax : :cry:
Pero no us preocupeu que ho superaré. I de cara a l'estiu vindré amb mes ganes!!! :twisted:

Bueno, agrair a tothom el suport i els ànims que sempre van bé i recordar que el dimecres 14 farem una petita conferencia per donar alguns detalls de l'accident de manera que tots poguem aprofitar del que ens ensenya caure.

Fins aviat!

Respon