4t Berenar del voluntariat

El passat dijous 28 de novembre va tenir lloc el 4t Berenar del voluntariat, amb l’assistència d’una vintena de socis i sòcies.

L’acte va començar amb una interpretació teatral a càrrec d’en Quim Pañart, amic de Cordada. Va fer tres peces del seu espectacle “Mistero Buffo”, sobre textes de Darío Fo, que van ser acollides amb una llarga ovació, doncs ens van agradar molt.

En acabar, diverses assistentes van demanar-li les dades de contacte per tal de concertar la seva representació per a actes d’escoles; vaja, que va ser una actuació ben profitosa.

Varem passar a donar gust al paladar, gaudint d’una copiosa merendola – sopar.

A continuació en Josep va fer una breu presentació del que és el Procés Constituent, tot convidant als assistents a signar el manifest d’adhesió i a participar a alguna de les accions conjuntes previstes pel proper dissabte 30 de novembre i també pel dimecres 4 de desembre.

També va fer recordatori que el 22 de desembre d’enguany es farà la 1a caminada solidària de Cordada, a la que es podrà participar fent el quilometratge ajustat a les pròpies capacitats, ja que hi hauran 4 opcions. Aquest any, els diners que es recullin, aniran destinats a la recapta dels 1500 € que necessita recollir l’equip Cordada Solidària per a aportar-los a la Trailwalker 2014.

Per finalitzar Irene va explicar que el procés d’adjudicació de la gestió del futur Casal de Barri a la Federació d’Entitats de Sant Andreu (de la que Cordada en formem part), està travessant moments difícils degut a maniobres gens democràtiques que està practicant l’actual consistori Barceloní. També va comentar que actualment l’Antonio porta aquests temes i que cal, com sempre, el suport dels socis i sòcies. Si tot va com hauria d’anar, Cordada traslladarà la seva seu social al Casal de Barri, que demanem tingui el nom de l’Harmonia.

I així va cloure el 4t Berenar del voluntariat, amb molt bon sabor de boca, com no podia ser d’altra manera. Vagi des d’ací el nostre agraïment als molts voluntaris i voluntàries que no van poder assistir a aquest homenatge a la seva feina desinteressada.

 

 

Un comentari

  1. Moltes gràcies per l’espectacle i pel sopar, va estar molt bé. Amistat, cultura i gastronomia, una bona combinació per trencar la rutina de la setmana!

Deixa un comentari

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.