- Aquest esdeveniment ja ha passat.
Rocacorba (Mirador del Gironès) Nivell Mig
dissabte 11 de desembre
Marxem cap al Gironès, on trobarem el Rocacorba (993 m), una de les muntanyes més altes de la comarca.
Aquest cop la sortida la farem des de la Vall del Llémena i caminarem entre boscos d’alzina i pins per anar guanyant alçada, visitarem la Pedra Barret amb la seva forma de bolet.
D’aquí ja acabarem de pujar per coronar el nostre objectiu, la Rocacorba i el seu Santuari del segle XVIII, un bon punt per gaudir perdent la vista sobre el Gironès i el Pla de l’Estany.
Però aquí no s’acaba tot, ara ens toca baixar per la zona de les fagedes que ens durà fins al Castanyer de Sant Nicolau un arbre monumental, després remuntarem fins a la roca plana de Godany, des de on tindrem, si fa bon dia, unes vistes espectaculars sobre la zona de la Garrotxa i el Pirineu de fons.
Des d’aquí anirem baixant de cara a la Vall del Llemena que ens durà fins al nostre lloc de sortida.
SI VOLS VEURE FOTOS CLICA AQUÍ
Distància: 15km
Desnivell: +850mts / -850mts
Nivell: Mig (cal estar acostumat a fer distància i desnivell).
Cita: a les 7.45h davant la porta de l’estació de Sant Andreu Arenal (metro Fabra i Puig L1)