- Aquest esdeveniment ja ha passat.
La Punta Alta (3014m) i les Agulles de Travessany
Cap de setmana del 15+16 de maig de 2021
La Punta Alta (3014m) i les Agulles de Travessany.
D’entre la col·lecció de 3000 dels pirineus, la Punta Alta ocupa, per mèrits propis, un lloc privilegiat degut a la seva situació i preeminència i per això deu tenir aquest nom senzill i alhora contundent.
Ben a prop d’aquest altiu cim hi ha les Agulles de Travessany, més modestes d’alçada, però guanyadores en bellesa…no molt difícils de travessar-les per la seva cresta (màxim IV grau): un petit repte pels amants de l’aventura.
I enmig de tot plegat, situat com per fer factible la combinació, el refugi que els locals anomenen “del negre”, el Ventosa i Calvell. La llàstima és que no podrem gaudir dels seus serveis, ja que en aquesta època està tancada la part guardada.
Així doncs el circuït està dissenyat, només cal somiar-ho i com que ens agrada inspirar-los i fer-los realitat, aquí teniu la proposta!.
Programa:
Dissabte: viatge al Pallars, aproximació a la zona del refugi, deixem material i cap a la cresta. Com el dia és llarg i amb permís sempre de la meteo, la podrem fer tota.
Diumenge: ascensió directa al Punta Alta. No arriba a 900 metres de pujada. Gaudir de les vistes i baixada directa cap al parking. Tornada cap a casa amb les piles ben carregades!.
Preu (inclou organització i guiatge)
socis: 140€
socis “30”* 135€
socis “60”* 130€
no socis: 145€
*: persones que sumen 30 / 60 dies d’activitat com a sòcies de Cordada
altres despeses: transport (màxim 25€)