ganivetes pels esquis de muntanya

A la muntanya, avanç de tot seguretat. Deixa’t informar pel tècnic dels dubtes que tinguis i aprèn dels errors de casos reals.

Moderador: Secretaria

Respon
Josep Escruela
Entrades: 213
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

ganivetes pels esquis de muntanya

Entrada Autor: Josep Escruela » dv. maig 18, 2007 14:05

Diuen que a vegades els errors consoliden més els coneixements...en el meu cas dec tenir el cap ben dur...L'any passat varem fer una travessa amb esquís de muntanya al Parc national de la Vanoisse... i vaig tenir que patejar amb els crampons una pendent ben llarga mentre el company arribava al coll i es prenia un "petit dejeneur" a la meva salut....
Pensava que l'experiència em serviria per a no tornar a oblidar-me les "ganivetes"...doncs no! Un any més tard torno a la Vanoisse i torno a caure al mateix error...al menys en aquesta ocasió ningú em va haver d'esperar...anava sol.
Als Alps, a la primavera, regela de tal manera que les pendents, fins a les mes tontes, es tornen impracticables i és imprescindible portar les pells en bon estat i un bon parell de ganivetes... sino haureu de posar-li un altre parell (!!) i patir de valent o patejar més del que toca...Ara he patit un parell de caigudetes tontes...em servirà l'experiència? en tot cas espero que a vosaltres sí. :wink:

Anna M
Entrades: 22
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

Entrada Autor: Anna M » dv. maig 18, 2007 22:47

Ja te vale!!!!

Abans de sortir de casa has de repassar la llista de material!!!! si si aquella tipo del curs de mutanyisme!. Doncs no aniria malament una per cada tipus d'activitat.

Una abraçada i fins aviat.

Anna

Lluis Rivera
Entrades: 50
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 18:30

Entrada Autor: Lluis Rivera » ds. maig 19, 2007 17:27

El pavo ya te vale!!! despres vas fotent bronques pq ens deixem coses nosaltres eh!!! :D Espero que t'ho passis collonut fill i no et facis mal eh :!:

Respon