En referencia a les xarrades sobre la farmaciola muntanya.

A la muntanya, avanç de tot seguretat. Deixa’t informar pel tècnic dels dubtes que tinguis i aprèn dels errors de casos reals.

Moderador: Secretaria

Respon
Gabriel de la Riva
Entrades: 6
Membre des de: dv. feb. 10, 2006 11:39

En referencia a les xarrades sobre la farmaciola muntanya.

Entrada Autor: Gabriel de la Riva » dc. maig 31, 2006 21:54

Per problemes familiars no he pogut assistir a les xarrades sobre la farmaciola i medecina de muntanya.

M'agradaria rebre alguna informacio si algu de vosaltres va assitir i que m'escrigui algunes lletres o qualsevol comentari.
També m'agradaria fer una proposta: fer un forum obert sobre aquest tema, on la gent pugui exposar la seva opino i anecdotes de camp. Hi ha gent molt preparada, que son metges en actiu i fan molta muntanya, escalada i alpinisme.

Salutacions per tots
Gabriel.

Laura Valdés
Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

farmaciola

Entrada Autor: Laura Valdés » dj. juny 01, 2006 1:09

Hola Gabriel, em dic Laura. Juntament amb la Cristina hem fet el taller de Primers Auxilis a muntanya. Avui li hem donat al Josep un recull de les diapositives que hem estat explicant, i allà n'hi ha una on explica la composició de la farmaciola. Hem quedat que d'alguna manera us ho faria arribar a tots. Ho voliem donar avui, però no hem tingut temps de fotocopiar-ho.
Qualsevol cosa estem en contacte. Salutacions

Laura Valdés

PD- Espero que "els problemes familiars" no siguin greus.

Secretaria
Entrades: 163
Membre des de: dt. ago. 02, 2005 19:01
Contacta:

Entrada Autor: Secretaria » dv. juny 02, 2006 11:22

Només cal que ens demaneu una còpia del dossier i que la passeu a recollir-la per la secretaria: cost: 1,20 €

Respon