Perill! Guarda Urbana pels carrers de Sant Andreu!

Vols fer alguna denuncia social o ecològica?, Saps d’alguna acció reivindicativa? Ets d’un ONG i vols donar-la a conèixer?

Moderador: Secretaria

Respon
Josep Escruela
Entrades: 213
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

Entrada Autor: Josep Escruela » dv. feb. 24, 2012 22:06

Quan fa temps que no et toca patir a un d’aquests desgraciats que tenen poder sobre tu perquè algú els ha dit que son l’autoritat, baixes la guàrdia i ZAS! Te la foten!

Pedalava tranquil•lament pel carrer gran al ritme que et permet respondre una trucada quan de cop em barra el pas, provocant-me un bon ensurt, una patrulla de la benemèrita Guàrdia Urbana de Barcelona.

Amb cara de AJA! T’HE CAÇAT! Surt un niñato de no arriba a 25 anys i em demana la documentació, tot dient que com que anava pel carrer parlant amb el mòbil... vés per on! m’havia de multar!

Ostres, de cop me’n adono del temps que feia que no ensopegava amb un desgraciat i que he pillat de ple. A aquest personatge se li veu a la cara que se sent feliç, està complint amb el seu deure, està Guardant del perill que represento per la resta de ciutadans.

Ell ha estat l’escollit per corregir a aquest depravat gamberro que soc joc que va circulant amb una bicicleta de forma descontrolada i perillosa. Igual li faig una ratlla a un cotxe, motivat per la temerària forma de conducció!

Ah! però gràcies al seu Deu, hi ha un codi de circulació i hi ha uns tipus amb uniforme per fer-lo complir...menys mal, la ciutadania esta salvada! Aquest personatge l’està salvant!

Després de l’ensurt inicial i de la perplexitat que em provoca la situació, passo a sentir pena pel noi. Sentir-se realitzat com a persona, fent aquest acte obscè d’abús de poder, és ben trist.

Les coses estan així, que li farem, el noiet no fa res mes que allò que l’han ensenyat. No l’han ensinistrat per utilitzar el cervell per pensar. Per discernir entre el que vol dir circular posant en perill la vida o els bens dels demés i el que acaba d’observar i “caçar”!

Per això la multa que m’ha arribat te un import de 200€. Per al•lucinar del tot. Era conscient aquest noi del import de la multa? Prefereixo pensar que no, només l’han ensenyat a llançar-se i mossegar, com un animalot, a complir les consignes de Caixa!. Perquè si penso en que sabia el import, ja és per pensar que no és només un desgraciat sinó un mal parit.

En fi, amics i amigues, no abaixeu mai la guàrdia, si veieu de lluny a alguna bestiola d’aquestes, amb xapa i uniforme, pregunteu-vos de seguida...vaig perfectament alineat?, ben vestit? amago la llauna de cervesa?, porto un piolet a la motxilla?

Malgrat tot, el perill no passarà fins que els perdeu de vista, ja que si no els agrada la vostra cara, o fa estona que no cacen a ningú, podeu pillar igualment, ja sabeu que tampoc els cal que allò que diuen que han vist sigui real o no, només basta que ho diguin ells.

La ciutat és molt més perillosa que la muntanya!. Al lloro! I el nivell de perill que haguem de patir, no depèn dels nostres actes, sinó de quant ha de sumar la Caixa del dia!.

Josep Escruela, ex-perillós conductor de bicicleta, ja reeducat i penedit (Oh gràcies, GU, ara em sento millor ciutadà!)

Jesus Altemir
Entrades: 103
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 4:54

Re: Perill! Guarda Urbana pels carrers de Sant Andreu!

Entrada Autor: Jesus Altemir » dl. feb. 27, 2012 20:49

Jo tambe tinc una d' aquestes, per parlar(suposadament) pel movil conduint,o millor dit,aturat en un semafor vermell..quin perill.
el tipus de bestia era del mateix pelaje i tinc la multa recorreguda, a veure si me la treuen....Son una plaga Urbana.
De azul ,verde o marron ,un cabron es un cabron.

Josep Escruela
Entrades: 213

Entrada Autor: Josep Escruela » dt. feb. 28, 2012 13:38

Sento desanimar-te Jesús.

Encara que estiguèssis aturat al semàfor, consideraran que estàves circulant, posant en risc la vida dels demés i per tant objecte de sanció.

A més, pel fet de presentar les teves al·legacions (tan lògiques, d'altra banda!), ja et castiguen a pagar el 100% de l'import de la multa, ja que ni de fallo te la treuran.

Les 2 ocasions en que hem aconseguit que ens retornin els diners robats legalment per Hisenda de l'ajuntament, ha estat perque hem presentat escrit davant el defensor del poble de Barcelona (sindica de greuges). Tot i així, i malgrat la Síndica dictamini que allò exposat fa podor a abús de poder, l'ajuntament no està obligat a acatar i pot seguir expropian-te.

Esperem que a la gent que lleguirà els nostres comentaris, li serveixi per extremar les precaucions: Perill! El Gran Hermano está al acecho!

Gerard Donis
Entrades: 70

Entrada Autor: Gerard Donis » dj. març 08, 2012 0:40

Ostres Josep!

La cosa esta magra!! A mi m'han parat bastantes vegades per fer "imprudències" amb la bici (parlar pel mòbil, anar amb musica, anar 2 a la bici, saltar-me un semàfor en vermell) però mai m'han arribat a multar. M'imagino o bé, que han canviat les ordres i volen multar les bicis a sac o que vas triumfar de plè amb el teu amic GU.

El que m'acaba de destrossar és el preu! Quina és la multa per parlar amb el mòbil conduint un cotxe??

aniré amb més compte

Respon