TV3 sense vergonya

Vols fer alguna denuncia social o ecològica?, Saps d’alguna acció reivindicativa? Ets d’un ONG i vols donar-la a conèixer?

Moderador: Secretaria

Respon
Josep Escruela
Entrades: 213
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

TV3 sense vergonya

Entrada Autor: Josep Escruela » dj. jul. 21, 2011 20:30

La veritat és que abans, un se sentía una mica reconfortat de viure en un país on teníem una Tv una mica "diferent" a les altres...amb una mica més de pluralitat i de proximitat a les realitats, sense tanta manipulació...

Però d'un temps ençà, la "nostra" ja no és la "nostra" ara ja només és "la d'ells" i per tant "la resta" ja no sortim, ja no existim, a no ser que sigui possible utilitzar una imatge per a desprestigiar els qui gosen alçar la veu contra tanta barbàrie capitalista.

Com a mostra: ahir a les 19.15 vaig estar al Passeig de Gràcia, mil•lers de persones ocupaven tota l’avinguda, protestant contra les retallades socials, el tancament d'hospitals, etc.

Jo, enfilat als bancs del passeig, només veia des de Gran Via fins a la Plaça Catalunya, no se quanta gent hi havia més amunt ni quanta encara estava pendent de sortir de la plaça...m'és ben igual, vaig quedar ben content de veure que malgrat el SILENCI imposat pels mitjans de desinformació, la gent ha tornat a sortir al carrer...

I que ha dit la TV3??? RES DE RES!!! INCREÏBLE!!! això sí, han estat parlant uns quants minuts de que alguns camps de golf hauran de tancar, ja que l'especulació immobiliària dels seus voltants, s'ha anat en orris, això sí que és notícia i ens afecta a tots!

Solució per no indignar-me més? m'he posat a veure els animalots de la 2.

Quina llàstima de país. Hi haurà gent que estarà molt contenta del seu govern, de la seva Tv i del seu ministre de l'interior (que no, que no es Fraga, ni Martín Villa, es diu Felip Puig!)

Jo em demano parada, m’agradaria canviar de país, perquè sento vergonya del meu. Abans, amb els cabreigs per les txuleries d'Aznar, encara pensava...potser si fóssim independents... no hauríem d'aguantar aquests paios...

Ingenuïtat la meva! si aquests fatxendes del PP, son uns nens al costat de l'estil refinat del portaveu del govern, la hipocresia d'en Mas (amb il•lusió!!!) o les rodes de premsa del Puig! (Goebbels era un aprenent al costat d’aquest!)

Eggs quin fàstic, quanta pudor a podrit!

El nostre refugi és internet, les webs on podeu veure les imatges de la realitat, o millor encara, anar a viure-ho en directe, sense esperar a que ningú t’ho expliqui...per unes quantes hores, et sents una mica lliure i menys impotent, amb el consol de saber que som molts més dels que ells volen i diuen.

Per veure altra TV:
http://www.attac.tv/altermedia/

Per saber que està passant al carrer:
http://acampadabcn.wordpress.com/

Jesus Altemir
Entrades: 103
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 4:54

Re: TV3 sense vergonya

Entrada Autor: Jesus Altemir » dj. jul. 21, 2011 22:01

Totes les teles estan manipulades,avui Antena3 la noticia mes important del congres dels diputats era que alguns ministres no porten corbata...i estaven aprobant retrasarnos i rebaixarnos la jubilació .
Pero quina gracia ...corbata si o corbata no, per flipar.
a veure quan torna el futbol,que no hagin de pensar tant com entretenirnos

José Soler
Entrades: 71
Membre des de: dl. març 05, 2007 3:08

Entrada Autor: José Soler » dv. jul. 22, 2011 23:19

Pues sí, algo ya comentamos de camino a Chamonix, antes ponias tv3 porque denunciaban y no importaba el color de la bandera, cuando hayan elecciones a ver si se quejan tambien de los minutos k tienen k dedicar a cada partido politico....En esta vida parece k triunfan los hipocritas.
Como decia aquel cuando las cosas van mal, siempre son susceptibles de empeorar, y si unos eran malos los demas no se qedan atras.

Sergi Marín
Entrades: 6
Contacta:

Entrada Autor: Sergi Marín » ds. jul. 23, 2011 0:59

Ostres deu n'hi dó, la veritat és que em vaig assabentar pel facebook perquè estic afegit al grup de l'acampacabcn que ho anàven explicant al minut, i em va sorprendre que TV3 no hagués fet cap cobertura de la manifestació.
Cada vegada tot plegat és mes indignant, i després la contrainformació diuen que és ilegal, si molts cops no fos per les contrainformacions, seríem títeres que només escoltem el que ells volen...

Josep Escruela
Entrades: 213

Entrada Autor: Josep Escruela » dl. jul. 25, 2011 20:41

Fent honor a la veritat, m'han informat que al telenotícies vespre, van donar 1 minut i 30'' de la notícia i mal informada ja que feia esment, (com no!), als aldarulls del Parlament.

Jo vaig cercar la info al 3.24 i allà no van dir res i als posteriors telenotícies, tampoc. Això sí, al matí següent, dos reporters en directe, estàven al cas de si una desena de persones tallaven la Diagonal i la Meridiana... segurament si haguèssin sigut centenars de persones, no haguèssin sortit les imatges en directe...en resum:

Si les imatges i la "informació" pot ajudar a que els/les televidents pensin: quatre gats "perroflautes", llavors, màxima cobertura...i si pillen a algú llençant una ampolla d'aigua...a repetir-ho mil vegades, no fos cas que el Puig es quedés sense arguments...Ara, si la marxa és pacífica i multitudinària...quatre segons, dos imatges, una entrevista a qualsevol que pasa per allà i a passar pàgina...es allò de... passar de puntetes.

Se'ls hi veu molt el "plumero", és important que tots i totes ajudem a desenmascarar-los i a animar la gent a cercar altres canals d'informació. Per la nostra salut democràtica.

Respon