RETALLADES A LA JUBILACIÓ

Vols fer alguna denuncia social o ecològica?, Saps d’alguna acció reivindicativa? Ets d’un ONG i vols donar-la a conèixer?

Moderador: Secretaria

Respon
Jesus Altemir
Entrades: 103
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 4:54

RETALLADES A LA JUBILACIÓ

Entrada Autor: Jesus Altemir » dl. feb. 22, 2010 22:57

Com era d' esperar ja sabem qui pagarà la crisi.Sembla que la solució al mal funcionament de la economia consisteix en reventar a treballar a la gent gran mentre als joves s' els acostuma al atur i la precarietat per que aprenguin be qui mana quan comencin a treballar.Així que volen allargar a tot deu treballar fins als 67 i tindren camioners amb tones llençats per l' autopista amb aquesta edat, paletes i lampistes arrosegant tubos i escales per les obres al aire lliure dones de neteja que no se puguin aixecar quan s' ajupin i banquers, notaris i politics dient que no tenen ganes de deixar la poltrona.
Si algu sap d' accions , campanyes , recollida de signatures, protestes o inclus actes vandaliks que m' ho faci saber que m' apunto.

Josep Escruela
Entrades: 213
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

Re: RETALLADES A LA JUBILACIÓ

Entrada Autor: Josep Escruela » dt. feb. 23, 2010 18:41

La culpa la tenen els de Cordada, que porten als veterans a la muntanya i arriben massa forts per a jubilar-los.

En el meu cas, no se a quí li faría de guia tenint jo 67 anys...; home, igual puc anar aconsellant aprofitant una webcam instal·lada al que vagi de primer de cordada... Osties millor em callo no fos cas que m'agafin la idea!

Jesus Altemir
Entrades: 103
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 4:54

Re: RETALLADES A LA JUBILACIÓ

Entrada Autor: Jesus Altemir » dt. feb. 23, 2010 23:41

NO, PERO COM ARRIVARÀN EN PITJOR ESTAT A POC QUE AGUANTIS ET SOBRARÀ CANTO PER FER-LOS VOREJAR EL LLOBREGAT DOS KILOMETRUS......SENSE VENT DE CARA ,CLAR.... millor gaudir el present per que aquest futur es per plorar.
Jo lo que flipo es que no fa gaire parlaven que amb les 35 hores es generarien llocs de treball gracies al mon del lleure i poc despres plantegen 65 hores a la setmana i ara retardar la jubilació.
-Que fumen aquests iluminats?

Respon