Mega rocòdrom a Lió, França

Has llegit últimament alguna noticia interessant relacionada amb la muntanya. Escriu-la aquí perquè la puguem comentar tots.

Moderador: Secretaria

Respon
Helena Canyelles
Entrades: 4
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

Mega rocòdrom a Lió, França

Entrada Autor: Helena Canyelles » dt. nov. 15, 2005 14:46

Estimades:
Estimats:

Per escapar-me una mica de la rutina de Barcelona i per retrobar una molt bona amiga (Ada, t’enyoro!), he pujat a Lió, França, una setmaneta. Per no descuidar els meus hàbits recentment adquirits, vaig demanar de seguida si no hi havia pas un rocòdrom o un espai a l’aire lliure tipus Foixarda per anar a entrenar una miqueta i satisfer el meu “mono” d’escalada. L’imant atreu el ferro, així que aquell mateix dia quedàvem per anar a Mur Mur amb l’amic d’un amic de la meva amiga (aquelles coses que passen).

I vet-ho aquí la meva sorpresa: el que jo m’esperava que fos un rocòdrom normalet, tipus poliesportiu, va resultar ser el segon espai d’escalada indoor més gran d’Europa. Gairebé 2.000 m quadrats de paret amb tota mena d’inclinacions, amb zona de bloc i mini vies per a criatures incloses. Però no només això, sinó que el material (boudrier, gats, cordes, cintes) estan a disposició dels usuaris. La dificultat de les vies (fins a 8è, si no recordo malament) està indicada a peu de via, amb la pormenorització de qui l’ha oberta, en quina data i el color de les preses que cal seguir per a realizar-les. En la zona de bloc, hi ha itineraris divertits per posar a prova la resistència del personal. Com que la gent està assedegada de novetats, al cap dels mesos modifiquen les vies proposades; això no està renyit amb la seguretat, de manera que canvien el material amb regularitat.

En definitiva, el paradís: per a fanàtics, per a amants i per a iniciats de l’escalada esportiva. Si mai heu de passar per aquesta ciutat (de camí als Alps, per què no?), no podeu deixar de fer-hi una visita. Si teniu curiositat, consulteu la pàgina web, en què s’inclouen imatges que donen una idea prou aproximada i en què parlen d’altres sales arreu de la “república”. http://www.mur.mur.online.fr/

Merci, Sylvain, pour cette découverte.
Merci, ma petite fée, pour exister et pour partager avec moi les meilleurs moments, sans peur.

Juan Luis Naranjo
Entrades: 31
Membre des de: dl. ago. 29, 2005 15:07
Contacta:

Entrada Autor: Juan Luis Naranjo » dt. nov. 15, 2005 17:45

Esperem que no ho cremin. :roll:

Anna M
Entrades: 22
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

Entrada Autor: Anna M » dt. nov. 15, 2005 22:33

Quina passada noia!!!! volem una foto teva !!!!, una no, unes quantes!. Fins aviat

Respon