Perill al camí de l'esfinx (Montserrat)

Has llegit últimament alguna noticia interessant relacionada amb la muntanya. Escriu-la aquí perquè la puguem comentar tots.

Moderador: Secretaria

Respon
Josep Escruela
Entrades: 213
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

Perill al camí de l'esfinx (Montserrat)

Entrada Autor: Josep Escruela » dj. juny 04, 2009 9:29

A aquest camí, a prop d'on enllaça amb el del Coll de Porc al Montgrós hi ha cable que s'utilitza de pasamà, que està quasi totalmet trencat, només s'agafa ja d'un sol fil.

Si heu de pasar per allà procureu portar un troç de corda per a assegurar el pas. Si pot ser, mentres no es reequipa, deixeu la corda per reforçar el pas, ja que la caiguda possible és molt seria.

El tema el varem viure en directe el darrer dia del curs d'orientació i GPS, el diumenge 24 de maig; aprofitant una conversa amb un dels tècnics del Patronat de Montserrat per altres temes, li vaig comentar..., també he penjat la nota al foro de la FEEC; avui he formulat la pregunta a la FEEC, de qui s'en cuida d'aquest camí.

Em falta posar un ciri a la moreneta, però com que no hi crec pas en la seva intervenció (deu estar molt ocupada salvant equips de futbol de segona i ajudant a altres amb la champions...), em pregunto si hi hauría personal del club disposat a donar un cop de mà, si es dona el cas que cap estament respongui, per anar a reparar aquest cable i fins i tot instalar altres pasamans en aquest camí certament perillós...

Jordi Porta
Entrades: 113
Membre des de: dt. juny 26, 2007 19:32

Re: Perill al camí de l'esfinx (Montserrat)

Entrada Autor: Jordi Porta » dj. juny 04, 2009 21:27

Hooooooooooola!
Pots comptar amb mi, si ja estic bé de la lesió !
ADÉU

Respon