Adeu a Susana

Has llegit últimament alguna noticia interessant relacionada amb la muntanya. Escriu-la aquí perquè la puguem comentar tots.

Moderador: Secretaria

Respon
Secretaria
Entrades: 163
Membre des de: dt. ago. 02, 2005 19:01
Contacta:

Adeu a Susana

Entrada Autor: Secretaria » dl. des. 15, 2008 22:39

Fa uns dies ens assabentàvem pels mitjans de comunicació de que una noia havia mort en ser sepultada per una allau a la Vall de Benasc.

Ara el seu company, en David, s’ha posat en contacte amb nosaltres per a informar-nos que la víctima era la Susana, la seva dona.

Amb ella vam compartir el curs d’escalada de juliol de 2005. Un d’aquells cursets en que hi ha bones vibracions entre la gent i on es generen il•lusions de seguir fent molta muntanya. Somnis d’aventures que ens enganxen de ple a la vida, però que a vegades -!quina contradicció!- ens fan perdre-la de la manera més insospitada i injusta.

Acompanyem a la família en el seu immens dolor. Nosaltres la recordarem com la vam conèixer...només cal veure-la perquè us feu una idea de com era. Susana és la noia que es veu més a l’esquerra de tot.

En el nostre proper bivac, els estels ens recordaran el teu somriure.

http://www.cordada.org/galeria/thumbnai ... 25&sort=da

Josep Antoni Bermudo
Entrades: 86
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

Entrada Autor: Josep Antoni Bermudo » dt. des. 16, 2008 0:34

Una abraçada a la seva família...i esperem que aquest any 2009 sigui molt millor...

Albert Argelaguet
Entrades: 9
Membre des de: dj. juny 21, 2007 14:11

Entrada Autor: Albert Argelaguet » dt. des. 16, 2008 13:56

Em sap molt greu i encara que no la conegués a ella ni tampoc al David, m'agradaria donar molts ànims a la familia i al David, conec aquests moments i són molt difícils.

Vaig veure la noticia per la tele quan tornava de fer el curs d'alta muntanya Hivernal i em va posar la pell de gallina.

Esperem que el 2.009 ens doni més alegries que no pas aquest 2.008. Ànim companys.

Jordi Pola
Entrades: 13

Entrada Autor: Jordi Pola » dt. des. 16, 2008 20:11

Jo tampóc coneixia la Susana peró m'afegeixo a les mostres de condòl per la família i amics.

En aquests moments de gran dolor, l'únic que podem pensar es que qui vivim a la muntanya grans moments, en el fons, reconeixem tots aquells perills objectius com a part d'ells, sense els mateixos, la muntanya tampoc ho sería.

Anims companys .

Natalia Gómez
Entrades: 4
Membre des de: dt. març 11, 2008 15:18

Entrada Autor: Natalia Gómez » dj. des. 18, 2008 17:15

Sembla mentida que allò que ens ompla tant, de cop... ens pugui deixar tant buits!!

David, no ens coneixem però espero que rebis aquest missatge d'ànims en aquest moments tant durs. El meu sincer condol també a la família i amics. Una abraçada!

Begoña Belmonte
Entrades: 1
Membre des de: dt. març 04, 2008 4:40

Entrada Autor: Begoña Belmonte » dj. des. 18, 2008 22:58

Vull donar el meu sincer condol al David, familiars i amics de la Susana.

Encara que no la vaig coneixer, el seu record sempre estará entre els que ens estimem la muntanya.

Una abraçada.

David Barés
Entrades: 2

Adeu a Susana

Entrada Autor: David Barés » ds. des. 20, 2008 13:39

Moltes gràcies pel vostres suport. Aquests missatges són com petits granets de sorra que ajuden a omplir l'immens buit que sento.
David Barés

Gerard Donis
Entrades: 70

Entrada Autor: Gerard Donis » ds. des. 20, 2008 18:07

Hola David, no ens coneixem (et vaig veure l'altre dia al passi de fotos), però m'imagino com et sents. Molts ànims per aquests dies que et venen endavant i, sobretot, paciencia amb el dol que es llarg. I si pots evita els perques... Anims!!

També fer extensible el meu condol a tota la familia

Una abraçada molt forta.

Carles Sanchez
Entrades: 2
Membre des de: dj. juny 21, 2007 14:13

Entrada Autor: Carles Sanchez » dl. des. 22, 2008 9:09

Ànims David !

Et vaig veure al passe de l'altre dia , qualsevol cosa que necessitis ja saps on som !!!
En aquest moments tant complicats s'ha d' intentar tira endavant , nomes el temps cura les ferides però no ens fa oblidar mai les persones que estimem.

Secretaria
Entrades: 163
Membre des de: dt. ago. 02, 2005 19:01
Contacta:

condol de la FEEC

Entrada Autor: Secretaria » dl. des. 22, 2008 17:01

Ha arribat per carta l'expressió de condol a la família per part de la junta directiva de la FEEC així com la disposició en la col·laboració de tràmits corresponents a l'assegurança de la llicència federativa.

signa: Anton Fondevila, president

Per altra banda en David ha escrit una carta d'agraïment als cosos de rescat que ha estat reproduida per diversos mitjans; és aquesta:

"Carta de agradecimiento

Hace unos días, el 7 de diciembre de 2008, tenía lugar en Benasque un acontecimiento trágico en el que Susana Martínez, de 33 años, perdía la vida tras ser arrollada por una avalancha de nieve de grandes dimensiones en la zona de Peña Blanca, en una ladera del pico Salvaguardia. Susana era mi esposa y en el momento del accidente estábamos juntos. A pesar de ser arrollado también por la avalancha, milagrosamente salvé la vida. Gracias a esto pude llamar al número de emergencias 112, con lo que se activó el dispositivo de rescate y salvamento.

El motivo de esta carta es el de mostrar mi más sincero agradecimiento a todas las personas que participaron en la búsqueda y rescate del cuerpo de Susana. En especial a los Grupos de Rescate en Montaña de la Guardia Civil, comandados por el capitán Pedro Garijo, que desplazó a más de 30 hombres de distintas partes del Pirineo, varios perros de búsqueda y cuatro efectivos de la Gendarmería francesa. La entrega de estas personas desde el primer al último minuto de la búsqueda, incluso cuando las posibilidades de encontrar a Susana con vida eran casi nulas, fue admirable. No hubo ni un solo desánimo ni se planteó en ningún momento suspender la búsqueda, si bien la zona de rastreo era peligrosa y el mal tiempo inminente.

También quiero hacer mención al soporte recibido por parte del Hotel Hospital de Benasque y Hostal Casa Rosita de Eriste, así como a los miembros de la Unidad Militar de Emergencia (UME) que se sumaron al rescate.

Gracias a estas personas se pudo recuperar finalmente el cuerpo de Susana, lo que nos permitió darle el último adiós y cerrar, en parte, este luctuoso suceso.

David Barés"

Lluis Rivera
Entrades: 50
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 18:30

Entrada Autor: Lluis Rivera » dt. des. 30, 2008 13:47

Una abraçada ben forta David i molts molts ànims...

Respon