REINA-SANCHEZ AL GAVINET DE DIABLES

Explica’ns que has fet aquest cap de setmana o com t’han anat les últimes vacances. No oblidis incloure les teves fotos a la Galeria de fotos. ;)

Moderador: Secretaria

Respon
Jesus Altemir
Entrades: 103
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 4:54

REINA-SANCHEZ AL GAVINET DE DIABLES

Entrada Autor: Jesus Altemir » dl. abr. 08, 2013 23:03

GAVINET DE DIABLES PER LA REINA-SANCHEZ.

Quan te troves al mig d' una mole de pedra ,lligat a la reunió del quart llarg,,amb un pati que ni vols mirar i et cremen els peus,les mans i els braços es el moment que pots pensar en les paraules del teu company:
-Ara venen dos llargs durillos,el proper picarà una mica pero luego es facil(el luego es quan l' acabis)i despres un flanqueix facil d' artifo... el7º ja mes facilet,quintillo i Ae i ja despresel 8º es regalat II ,fins al cim...
O pensar com has arribat aquí i com sortir viu,que igual es mes practic.
Aquesta via ja la tenia mirada de fa temps,tenia la ressenya impresa feia mesos,i sobre el paper no pasava de V+/Aei 235m... idonia per posar un peu a Diables,quines ganes.
I per la ocasió estrenava gats, que nomes havia provat un dia avans i em donavem bon rotlloencara que no contava que els pogues aguantar un dia sencer d' escalada.
Així que quan me proposa aquesta via el Jose nomes dubto una mica, pero les ganes em podem i aviat confirmo que m' apunto.
La nit avans dormo molt poc entre pensar a la via i la temperatura freda que preveuen tindrem...que portar, que deixar... .
Ens trovem a Monistrol a 8 :00h i tot l' aparcament es invait per la cursa skyrace que fan avui,anem a pendre café mes dintre el poble per no fer cua i pugem a Santa Cecilia per començar aviat la via i aprofitar les maximes hores soleiades a la paret.
Ja de SantaCecilia un brillo extrany semblant a un fil de teranyina al cel, pero megallarg, em sobta i no l'acabo de veure clar fins que ens apropem prou a Diables.....altre gent han muntat una mena de tirolines fins al cavall Bernat.. per flipar .
Arribem a peu de via i mentre ens preparem per sortir ja se sent gent al monestir cridant als primers que pugen de Monistrol, hauran pujat en 40” aquests animals?
El primer llarg es 20m de rampa de IV+ sense segurs i prou descomposat i ja et porta a la fisura que seguirem fins a la fi.
Ja era arribant a la R2 quan apareix una cordada, que despres de saludar i avans d' haberse ni posat l' arnes ens pregunten si els deixarem pasarnos davant...cosa que encara que potser anesim un pel lents sona una mica prepotent ,dit per gent que ni s'ha vestit de feina encara.
Ens enrrabiem una mica i apretem les dents, pero el cert que els bitxos van doblant els llargs i a la R4 els deixem pasar..
El segon llarg ha estat duret pero el tercer em deixa prou esgotat.ia la R3 pensem si cal seguir, que anem retrasats,i si tirem amunt despres per rapelar tindrem flanqueixos...
Estava per plegar,pero em deixo enganyar pel Jose:
Em diu fem el quart i tornem a pensar-ne.
Era clar que si seguiem … era per sortir per adalt...
pero contant que
* portava davant una locomotora de pujar roca,
*Em deixaria alguna ajudeta per guarrejar algun pas,
*I si tirava endavant seria pitjor baixar que pujar..
era el moment de no deixar escapar la via... AMUNT.
Així que el quart llarg el paso patint com un diable seguint la fisura ,encara que tant el jose com jo no ens podem empotrar del tot al of-width per les motxiles i ens costa tant progresar com poder posar i recuperar els seguros a la fisura.
El 5º surt en flanqueix a la placa amb un pati inhumà ,un artifo un pel desplomat que donen 6a+ en lliure,i torna a la fisura altre cop fins la R,Aqui si trovem mes asegurances.
Ja només resta el 6º, em diu que es el mes dificil,l'ultim dificil, pero el cas es que ja veig clar que acabarem la via i que els insoportables gats nous ja no em poden fer mes mal, aixi que la felicitat del trionf fa tot mes soportable.
A mes tenim l' espectacle dels flipats de les tirolines del cavall foten-se unes volades i uns pendols de nassos. No tenim clar si fan tirolines o funambulisme o si son sonats del tot...frikis..
ja nomes ens resta el L7 ,que per no ser dificil ,deixal sol i que tambe flanqueixa per fisura i te Ae, i ja nomes ens queda arribar al final de la via per un flaqueix de II que pensavem seria mes esmolat pero cal vigilar la terra solta i fer el cim del gavinet de diables.
Ara nomes sents que has aconseguit la via ,amb un company brutal , i despres d' un sencill rapel de 20m ens internem a la selva per trovar el descens de la canal dels avellaners fins al cami de l'arrel que ens porti al cotxe.... I HEM ACABAT DE DIA..... fins aviat
Aquest cop he fet menys fotos per prioritzar la supervivencia meva i de la camara que gran part de la via es va amagar a la motxila.Pero el jose tambe va fer-ne, aixi les podeu mirar aquí:
https://plus.google.com/photos/11277486 ... 4126020625
https://plus.google.com/photos/11169187 ... 2741835665

Jordi Porta
Entrades: 113
Membre des de: dt. juny 26, 2007 19:32

Re: REINA-SANCHEZ AL GAVINET DE DIABLES

Entrada Autor: Jordi Porta » dt. abr. 09, 2013 13:16

Solament es pot dir una cosa: ESPECTACULAR!!!
Felicitats a tots dos!

Juan Lazo
Entrades: 44
Membre des de: dc. feb. 22, 2012 22:52

Entrada Autor: Juan Lazo » dt. abr. 09, 2013 21:38

Vaya cracks, estais on-fire!!

PD: Jose con tanto diedro y fisura esto huele a Anglada-Robbins jeje...

Josep Antoni Bermudo
Entrades: 86
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

Entrada Autor: Josep Antoni Bermudo » dc. abr. 10, 2013 9:58

Molts gracies per la crónica Jesús, i per aguantar-me tot el dia !. Per cert, la foto que t'he fet a la travesia es espectacular...que no la vegi la teva familia ! ...

José Soler
Entrades: 71
Membre des de: dl. març 05, 2007 3:08

Entrada Autor: José Soler » dj. abr. 11, 2013 21:13

Felicidades cracks,
Estas k lo tiras Jose.

Respon