En BTT de Tordera a Barcelona, els quasi 100

Explica’ns que has fet aquest cap de setmana o com t’han anat les últimes vacances. No oblidis incloure les teves fotos a la Galeria de fotos. ;)

Moderador: Secretaria

Respon
Jordi Porta
Entrades: 113
Membre des de: dt. juny 26, 2007 19:32

En BTT de Tordera a Barcelona, els quasi 100

Entrada Autor: Jordi Porta » dc. març 20, 2013 17:47

Comencem la sortida d’hora, però molt d’hora,molt d’hora , a les 6h comencem a pedalar direcció a l’estació del Clot, que el tren surt a les 6:23 h.
Aquest horari d’alpinistes no m’entusiasma, però la ruta és llarga i cal matinar, així que el Jose Bermudo i jo allà estem, amb molta cara de son.
O no ho sabem trobar o la RENFE i les bicis no tenen gaire bona relació, no hi ha un lloc on posar-les sense que quedin travessades al passadís.
Total , que a les 8h ja estem pedalejant per Tordera, està tot moll, però no plou, tampoc fa fred, la vida ens somriu!
Comencem suau, però la cosa no tarda en anar agafant desnivell i com el terreny és una mica pedregós i ,com he dit, està mullat, l’adherència no és gaire bona.
Anem fent, amb alguna parada breu per menjar una mica.
El dia es va aguantant, estones de sol ,breus, i estones de pluja, d’aquella que para quan tu decideixes posar-te el cangur.
Coses que passen.
Quan ja no deuen quedar gaire quilòmetres per arribar a Sant Martí de Montnegre, on hem quedat amb el Jesús, el Miquel i la Maria, tenim la mala sort de coincidir en la nostra ruta amb uns que van en quad, en uns molt sorollosos quads, que no saps si els tens darrera, al costat o a on, però que, al cap i a la fi són pura i genuïna contaminació acústica :evil: .
Quan arribem a San Martí els companys ja hi són i al Bar-Restaurant han fet un bon esmorzar, d’aquells de ciclista a base de mongetes amb botifarra, xurrasco, bé, el que es diu coses lleugeretes...
El Jose i jo, de moment portem uns 35 quilòmetres i uns 700 metres de desnivell, no està malament.
Ara agafa el timó el Miquel, que ha fet alguna variació a la ruta de manera que fem un camí amb no tant desnivell, el tema és anar “planejant” i anar enllaçant amb el track original més endavant .
El tema és que segons com aquests “anar planejant” tenen una considerable tendència a l’alça , però amb paciència i cames tot es va fent, sempre hi ha alguna baixadeta que et deixa recuperar-te.
Fem un altre parada a un merendero on deixem descansar les bicis i agafem aigua (ho sento però no ho vaig marcar al gps i no puc dir on era...) i continuem tirant milles.
A la següent parada ens plantegem si fem la ruta sencera o agafem alguna escapatòria, ens queden encara uns quaranta quilòmetres i bastant desnivell.
La decisió és arribar fins Òrrius i allà veure què fem.
Així doncs, passem el coll de Parpers i després a Òrrius i uns culs adolorits, un genoll que es queixa i una fatiga acumulada de l’activitat del dia anterior decideixen agafar el camí cap a la costa i anar a buscar Vilassar de Mar .
Una bona i relaxada baixada ens porta a l’estació, on el Jesús i la Maria agafen el tren i els altres tres , seguint el planer camí de la costa, continuem cap a Barcelona .
Una bona sortida, 98 quilòmetres i quasi 1800 metres de desnivell acumulat.
La propera sortida espero arribar als 100!

Jesus Altemir
Entrades: 103
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 4:54

Re: En BTT de Tordera a Barcelona, els quasi 100

Entrada Autor: Jesus Altemir » dc. març 20, 2013 20:12

i tant que arribaràs al 100..i mes sestas fet una maquina de pedalar, je,je Bona cronica iens veiem a la propera

Josep Antoni Bermudo
Entrades: 86
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

Re: En BTT de Tordera a Barcelona, els quasi 100

Entrada Autor: Josep Antoni Bermudo » ds. març 23, 2013 21:08

Ja la farem ja la dels 100 km ... Per cert, a la nit notava el cul absolutament inflat... Em mola això de que arribi el dilluns i diguis: "Que bé, ara a descansar !..." :wink:

Respon