Ja he fet un 7a ! ( i l’he fet amb esquís!)

Explica’ns que has fet aquest cap de setmana o com t’han anat les últimes vacances. No oblidis incloure les teves fotos a la Galeria de fotos. ;)

Moderador: Secretaria

Respon
Jordi Porta
Entrades: 113
Membre des de: dt. juny 26, 2007 19:32

Ja he fet un 7a ! ( i l’he fet amb esquís!)

Entrada Autor: Jordi Porta » dj. feb. 14, 2013 21:26

Aquest cap de setmana he anat a esquiar a Font Romeu, una neu boníssima i un temps que sense ser especialment bo, tampoc podríem dir que fos dolent.

Sóc de l'opinió de que si no fa vent ni boira, anem bé.

Com deia, la neu era excepcional, tant per qualitat com per quantitat, de manera que dintre de la mateixa estació es podien fer multitud de fora pistes i a més a més , Font Romeu té molt bosc envoltant-les i esquiar per allà dintre rodejat d’arbres nevats i amb la neu fins als genolls és brutal!.

El problema pot sorgir si no hi ha prou desnivell, que alguna vegada em va passar, i llavors et quedes clavat i has de remar i amb tanta neu és complicadillo, però val la pena.

El tema del 7a : a veure, qui més qui menys sap que això és una graduació d’escalada, i escalar amb uns esquís als peus crec que ni els germans Pou ho han aconseguit, però és que resulta que no se m’ha acudit cap altra manera de graduar la baixada que vaig fer.

M’explico:

Primer vaig baixar per una pista que es diu “Record”, una negra divertida amb força bams que et feia entrar en calor.
Quan vaig arribar a baix, vaig agafar el telecadira “Des Avillans” per tornar a dalt i tot pujant vaig veure que per sota hi havia una traça de baixada i, uff, la cosa semblava interessant.

Total, que arribant a dalt, enfilo les pilones i a baixar.
Una baixada rodejat d’arbres carregats de neu, jo sol i una estreta i força inclinada línia.
Què més es pot demanar!!!!!!

La cosa no és apta per qualsevol, els girs són força obligats i el desnivell és important, cal mirar per on has d’anar i no cometre errors, ja que si t’espinyes pots anar a parar bastant a baix, però si controles...val la pena, de veritat.
Quan vaig arribar al final em tremolaven les cames, tant de l’esforç com de la immensa alegria que em donava haver baixat per allà .

Vaig pensar que era el més difícil que mai havia esquiat i em va semblar correcte donar-li el grau de 7a.

Si algú va per allà i vol fer-ho, ja sap, sota el telecadira “Des Avillans” .
A disfrutar i “cuidadín”.

José Soler
Entrades: 71
Membre des de: dl. març 05, 2007 3:08

Re: Ja he fet un 7a ! ( i l’he fet amb esquís!)

Entrada Autor: José Soler » dv. feb. 15, 2013 15:42

Vaya mákina, eeeeeeelllll paaaaaaaavo!!!

En cuanto a ski se refiere no te kito merito, pero me pregunto si no tiene mas merito bajar 500 m cayendote cada 15 0 20....
Eso si k es duro.....

Jordi Porta
Entrades: 113
Membre des de: dt. juny 26, 2007 19:32

Entrada Autor: Jordi Porta » dv. feb. 15, 2013 20:09

Hombre, mérito tiene, especialmente si llegas indemne al final.
Es simplemente una cuestión de estilos...eso seria más lo que Jose Bermudo llama "sado-esquí".

Josep Antoni Bermudo
Entrades: 86
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

Entrada Autor: Josep Antoni Bermudo » ds. feb. 16, 2013 19:52

oeoeoeeeee..campeón...molt bé Jordi...aviam si ens portes un dia a esquiar de veritat...

Jesus Altemir
Entrades: 103
Membre des de: dv. abr. 06, 2007 4:54

Entrada Autor: Jesus Altemir » dl. feb. 18, 2013 20:20

ets un fiera,aixó es esquiar i lo demes son hosties(literal).fins aviat

Juan Lazo
Entrades: 44
Membre des de: dc. feb. 22, 2012 22:52

Entrada Autor: Juan Lazo » dc. feb. 20, 2013 16:31

Ni me quiero imaginar como será esa bajada!! jo de gran vull ser com tu jeje

Respon