Travessa de Frares

Explica’ns que has fet aquest cap de setmana o com t’han anat les últimes vacances. No oblidis incloure les teves fotos a la Galeria de fotos. ;)

Moderador: Secretaria

Respon
Jordi Porta
Entrades: 113
Membre des de: dt. juny 26, 2007 19:32

Travessa de Frares

Entrada Autor: Jordi Porta » dl. març 12, 2012 15:28

Fa temps que volia fer la travessa de Frares a Montserrat, però no trobava mai el moment, aquest dissabte el moment i jo vem coincidir.
A les 10:45h arribo a Can Maçana i agafo el GR cap a la cadireta per continuar fins el desviament que et porta al camí del Portell Estret o a Coll de Porc, que és cap on em dirigeixo.
Arribat al coll immediatament surt un trencall a la dreta ( marques blaves ) i la cosa comença a posar-se tiesa.
Als pocs metres es troben uns "esglaons" metal·lics i una cadena que t'ajuden a pujar, es van trobant posteriorment més cadenes i cordes , amb un curiós pas on passes per dintre d'un forat a la roca.
Es segueix el camí (sempre marques blaves ) passant pel Lloro i el Bisbe entre altres.
Al costat del Bisbe paro a menjar i admiro el paredon i recordo com el vaig disfrutar amb el Jose Soler ( hola apanyer) quan vem fer la Gam, via que aprofito per recomanar a tothom.
Segueixo camí fins el Portell Estret i d'allà baixo un altre cop a Can Maçana.
La ruta està guapa, però a mi m'agrada més la Travessa d'Agulles, tens més llocs on gaudir de les vistes montserratines!

Respon