Festa d'aniversari al Climbat Magnesi

Explica’ns que has fet aquest cap de setmana o com t’han anat les últimes vacances. No oblidis incloure les teves fotos a la Galeria de fotos. ;)

Moderador: Secretaria

Respon
Jordi Porta
Entrades: 113
Membre des de: dt. juny 26, 2007 19:32

Festa d'aniversari al Climbat Magnesi

Entrada Autor: Jordi Porta » dv. oct. 28, 2011 13:33

No sé si hi ha gaire gent per aquí amb fills, els qui en tingueu ja sabeu el que és muntar una festa d'aniversari per ells i els seus amics.
Després que el Josep fes les gestions amb els del Climbat, vaig tafanejar una mica la seva Web i vaig veure que organitzaven festes d'aniversari per nanos i com coincidia amb l'aniversari del meu fill ho vam muntar allà.
L'activitat dura una hora i mitja aproximadament (suficient per cansar-los!) i després arriba el torn de menjar ,veure i bufar espelmes.
Primer els fan buscar unes peces amagades a les preses del bulder, ells busquen i pugen, és el primer contacte!
Després ja els hi posen l'arnés i els fan pujar per unes vies fins arribar a dalt i tocar la campana. Després toca baixar i aprendre quina és la posició correcte per això i sobre tot fiar-se de la corda!
Els nanos s'ho van passar bé, així que si heu de fer alguna festa infantil ja ho sabeu.

Respon