Curs escalada nivell 1, Maig 2011: Increïble!

Explica’ns que has fet aquest cap de setmana o com t’han anat les últimes vacances. No oblidis incloure les teves fotos a la Galeria de fotos. ;)

Moderador: Secretaria

Respon
Secretaria
Entrades: 163
Membre des de: dt. ago. 02, 2005 19:01
Contacta:

Entrada Autor: Secretaria » dl. maig 09, 2011 9:35

Si normalment els profes d’aquests cursos quedem molt contents amb el nivell que assoleixen els nostres alumnes, el cas d’aquest darrer curs és veritablement especial.

El fet que el primer dia molts obrin una via de primers de corda, no és excepcional, però que a partir del 2n dia ja molts només escalin de primers i que el darrer dia tots escalin pràcticament totes les vies de primer de corda...es quasi increïble.

Varem deixar per a l'últim dia el fet de que els més agosarats intentessin obrir vies que ja estaven al llindar de les seves possibilitats tècniques i físiques, per veure com anava allò de tastar les caigudes de primer de corda i, amb una actitud màxima, es van posar a prova i efectivament van caure varies vegades...

Però com si d’una cursa d’obstacles es tractes, s’anaven rellevant per anar conquerint pas a pas la via/repte. Finalment entre tots ho varem aconseguir, tot i que l’Antonio, el paradigma de l’actitud màxima (potser perquè ja és un veterà cordadenc) no és que es deixes la pell, però si que va sortir de la lluita amb un esquinç molt lleu. Però per increïble que pugui semblar, ell no parava de repetir que no es penedía de res i que ho hagués tornat a fer exactament igual -tot i el petit ensurt- , perquè li donava confiança el tastar la caiguda.

Amb alumnes així, la veritat és que es carreguen les piles pels propers cursos!

A més a més del molt alt nivell tècnic i de seguretat assolit per tots i totes (els que em coneixeu d’anys ja sabeu que no regalo els elogis!!), la simpatia i el bon humor varen fer mooolt lleus les matinades diàries (tot i que a alguna, se li enganxaven els llençols... pagant les conseqüències...ja sabeu, cafès!)

Els cursetistes han quedat enganxats a l’escalada... a veure si aquesta gent de la secció cordadinàmica monta alguna sortida!!!

Gràcies campions/es!

Josep

fotos del curs

Ernest Cid
Entrades: 15
Membre des de: dv. nov. 17, 2006 19:46

Re: Curs escalada nivell 1, Maig 2011: Increïble!

Entrada Autor: Ernest Cid » dl. maig 09, 2011 10:40

Jo puc certificar que el Josep no regala els elogis, jaajaja ;-)
Felicitats a tots!
Ernest

Jordi Porta
Entrades: 113
Membre des de: dt. juny 26, 2007 19:32

Entrada Autor: Jordi Porta » dt. maig 10, 2011 10:38

Hola!
Actitud, ganes, el plaer que sents al superar un pas "cabrón", això és escalar!!!
Felicitats a tots i benvinguts al mon de la roca!!
De tota manera, Josep, alguna bronca deixaries anar, no?, què és un curs amb tu sense algun dels teus crits...(jur,jur...)
ADÉU

Josep Escruela
Entrades: 213
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

Entrada Autor: Josep Escruela » dt. maig 10, 2011 17:19

No recordo gaires crits..., cada cop tinc menys capacitat pulmonar, serà que m'estic fent gran. :wink:
(o que cada cop tinc menys memòria!! :!:

Secretaria
Entrades: 163
Membre des de: dt. ago. 02, 2005 19:01
Contacta:

Entrada Autor: Secretaria » dv. maig 13, 2011 12:56

Ha sigut increïble! Mai hagués pensat que pogués obrir via!!

Quan em vaig apuntar la meva idea era només assolir els coneixements per poder escalar amb seguretat, ja que els amics et diuen que no hi ha cap perill, però tenia por que en situacions noves no sapigués reaccionar! Però el curs ha superat de llarg les meves expectatives.

He après a pujar fent servir tècniques que em fan arribar fins a dalt, i no quedar-me sense forces, perquè com en Josep sap, jo sóc com els burros, em diuen cap aquí, i vaig sense pensar, a lo boig, i es clar, feia una via, i ja en tenia prou per tot el matí perquè acabava esgotada.

A més a més, tot i que en un primer moment em semblava que el professor estava flipant, inclús vam poder escalar amb una sola mà!!! Amb aquest exercici, em va donar soltura, seguretat i perdre la por, perquè veient que podia aconseguir fer una cosa això, llavors ja m'hi vaig llençar! I ja vaig trobar forces per obrir via, i tenint en compte que he sigut la més poruga del grup, per mi ha sigut un repte superat, perquè ja en l'últim dia, sense cap por vaig obrir varies vies del meu nivell...Aquell dia, vaig passar de estar pensant que jo no servia per l'escalada, a estar desitjant a que arribes el pròxim dia per escalar.

Us recomano aquesta experiència, perquè a part de conèixer unes persones genials i maques, podreu sentir el que és estar a la reunió, mirant des de dalt tot el paisatge, després d'haver aconseguit per vosaltres mateixos arribar fins a dalt amb les vostres pròpies forces...per mi és una sensació incomparable!

Vull agrair a en Josep, la paciència que va tenir amb mi, pels dos rescats que em va fer!!jeje...Un petó molt fort per tu!

Carol

Respon