CARROS DE FOC

Explica’ns que has fet aquest cap de setmana o com t’han anat les últimes vacances. No oblidis incloure les teves fotos a la Galeria de fotos. ;)

Moderador: Secretaria

Respon
Gerard Donis
Entrades: 70
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

CARROS DE FOC

Entrada Autor: Gerard Donis » dj. set. 06, 2007 1:01

3 del mati. Mentres alguns estan de copes celebrant el seu aniversari, nosaltres ens preparem per una llarga jornada. Fer d'una atacada tots els Carros de Foc. Feia temps que hi pensava i ho veia tant matada, casi impossible, que m'atreia intensament. I aqui estem, davant de 60km amb 9200 de desnivell.
Platan, cereals, bollicao, té, galetes, gingseng... tot sembla poc. Per fi a les 4 del mati comencem desde el refu de la Restanca cap a Ventosa. Som força gent la que sortim a aquesta hora i anem acompanyats (així reduïm el risc a perdre'ns). En un plis hem arribat i jo ja haig d'anar al lavabo. El company es posa neguitós per la pèrdua de temps, com canviarà després...
Ataquem el coll de Contraix sense pietat, blocs i mes blocs i molta pujada. Just es fa de dia quan arribem a dalt. De baixada ja anem sols, poc a poc ens hem anat desperdigant i després d'un cami pel bosc arribem al refugi del Llong. Aqui ja hem de carregar aigua i ens traiem la màniga llarga doncs torna a haver-hi més pujada, cap el Coll de Delluí. Pel cami ens creuem amb el Kiko Soler, que ho farà amb 11,40h!!!
El dia es esplèndid, no hi ha cap núvol, no fa calor i "sense adonar-nos" arribem a Colomina. Son les 11,30h i mengem algo decent (fuet i poca cosa més). I sense entretenir-nos cap al Blanch envoltats de llacs. Alli ens vam trobar al Rafael, que s'havia caigut i estava amb la cara marcada. A mes a mes com s'havia perdut un parell de cops es va unir al grup. I aixi, entre powerbars i aquarius, va passar mitja hora. Com passa el temps! I ara, vinga a córrer! que bé un tros de pista pla. Es fa llarget tot i ser dues hores només. Jo pel camí no paro de pensar en la llesca de pà amb tomàquet que hem fotré quan arribi al següent refugi (m'ho han promès :D ).
Quan arribem al Mallafré, sabem que hem fet ja el més difícil. Les etapes més dures i llargues queden enrera. Son les 16h. D'aqui a Amitges és un momentet i fins Saboredo el camí es molt agraït, poca pujada i molt verd. De baixada del Port de la Ratera, però, el Rafael es torça el tormell així que quan arribem al refu, demana que li fassin un petit bendatge. Sembla tocat, però al sortir comença a córrer i a dir "Vinga Vinga". No el podem seguir. Esta ben tocat! La pujadeta q tenim es maquíssima, suau i ràpida, però el Francesc (company de penúries i glòries) no va gaire bé. Jo vull accelerar per arribar abans q es faci fosc a Colomers, doncs l'últim tram és una mica perdedor. Així que veig la baixada mi llenço, però el company va coix. Però de debó. Casi ni camina del mal que li fa. Al final s'enxufa un antiinflamatori megapotent i ale! Poc a poc anem fent i sembla revifar. Es fa fosc i veiem el refugi, casi arribem sense frontals.
Aqui ens canviem de roba, mengem una mica, ens posem "cremitas" i ens preparem per l'etapa reina. És l'última, però dura. Hem de fer un portl llarg (de Caldes), un de petit ben dret i després una baixada rocosa-trencacames eterna. El Francesc està a tope i a la pujada hem treu les pegatines.
Surt la lluna, taronga, enorme! Moment màgic. Qui hem demanaria a mi anar acompanyat d'un tio!?!
Arribem dalt del port de Caldes i al començar a baixar, el Francesc es torna a ressentir. S'acaba de prendre una altre pastillote a Colomers, no es plan de destrossar-se el fetge. Caminem molt poc a poc. Hem meravella la seva voluntat (o tossuderia), es veu que cada passa és un martiri, però no diu res i anem fent. Paset a paset, minut a minut, arribem al llac des Port. Ja queda menys, pero avancem leeeeents. I així sense desesperar-nos arribem a la Restanca. Fi del trajecte! Es la 1,30 de la matinada! Portem mes de 21 hores non stop, però estem contents. Tindrem samarreta Oeoe!
Encara ens quedaran forces per una dutxa d'aigua freda i un bon sopar. Seran les quatre passades quan anirem a dormir, ben baldats i amb una por terrible de no poder-nos moure l'endemà.

Secretaria
Entrades: 163
Membre des de: dt. ago. 02, 2005 19:01
Contacta:

Entrada Autor: Secretaria » dj. set. 06, 2007 9:34

Ets un MEGA-CRACK, jo quan sigui gran vull ser com tu :lol: , quina serà la popera bogeria que fagis?

Anna M
Entrades: 22
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

Entrada Autor: Anna M » dj. set. 06, 2007 21:25

Felicitats!!!! vas complint objectius!!!!!.

Ara hauràs de tornar a fer carros de foc més tranquil.lament, per anar disfrutant del paisatge!!!. Dóna records al Francesc!!!.

Fins aviat.

Respon