El pavo s'en va de Duatló

Explica’ns que has fet aquest cap de setmana o com t’han anat les últimes vacances. No oblidis incloure les teves fotos a la Galeria de fotos. ;)

Moderador: Secretaria

Respon
Lluis Rivera
Entrades: 50
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 18:30

El pavo s'en va de Duatló

Entrada Autor: Lluis Rivera » dg. abr. 22, 2007 23:25

Hey fieras aquest diumenge vaig participar en la Duatló de Vic del campionat de Catalunya. M'enfronto a 7km corrent- 33km amb bici- 3,5km corrent. El dia abans nervis i preparant el material, consulto la web i merda!!! El tram de ciclisme té un desnivell acumulat important per ser una duatló. Començo l'úlitm pq allà tothom tenia pinta de sobrar-li molt canto i no vull molestar!!! La primera secció corrents la fem a tota hostia!! i vaig deixant participants enrere, no molts eh!!! Fins que agafo la bici on la força invaeix les meves cames i començo a foter-li a saco i vaig passant a molta gent, he sortit l'últim i per davant tinc a 190 corrents. Finalment em quedo sol a les pujades del primer coll, fins que en la llunyania veig un corredor i penso- L'he de pillar per collons- apreto les dents i amunt amunt fins que el passo a fondu arrencant-li la pintura de la bici, em sento com l'Amstrong passant a Ulrich. Arribem a dalt del coll i ara ve una baixada bastant llargueta i al cap de una estona el mateix que havia passat abans ara em passa a mi arrencant-me la pintura de la bici, collons com va el tio, miro el ciclocomputador i jo vaig a 65km/h així que el pavo com a mínim va a 80km/h, ho sento però a mi em fa por baixar ràpid per carretera, :D però com jo sóc cargolista em vaig reservant per finalment a l'últim canvi de bici a correr passar-lo a fondu. Quan queden uns 2 km per acabar, una rampa comença a invair la meva cama dreta i penso- Merda si em paro ja no arranco- la cosa sembla que es mantenia allà i que no aniria a més, però van caldre pocs minuts més per a que l'altra cama comencés a enrampar-se així que ja veus jo amb els quadriceps pujant-se a la clavicula i a fondu....Potser sóc d'aquells a qui els hi agrada patir... la veritat és que té pinta. Finalment enfilo la última recta fins a la meta, visualitzo al meu pare preparat per a pendre una foto del emblematic moment i arribo a meta amb unes rampes inhumnanes que s'arreglen després de atacar com un salvatge l'stand de taronges.

Un final molt feliç ja que havia planificat acabar sobre les 2hores 10 minuts i el resultat final va ser 1:53h aixi que collonut i la posició 115 de 190 que per ser una prova del campionat de Catalunya no està gens malament, m'en vaig a casa amb la feina feta i a descansar que m'espera una setmana dureta d'estudi i entrenament k ja queda poquet!!!

Bueno fieras només dir que us trobo a faltar i que quan torni, com a mínim a les aproximacions us fotre un "baño!!!" jaajjajaja. Fins aviat familia

PD Volia penjar una foto però ni flowers de com fer-ho[/img]

Eduard Català
Entrades: 10
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24
Contacta:

Felicitats!!

Entrada Autor: Eduard Català » dl. abr. 23, 2007 10:36

Molt bé xaval...vaya fiera!!!....ets un crac!...ara no oblidis la montanya, eh??....que encara queden moltes vies per encadenar....i no precisament de V+,...

edu'x

Josep Escruela
Entrades: 213

Entrada Autor: Josep Escruela » dl. abr. 23, 2007 21:29

Ese salero! olé! tu si que saps fer narracions divertides... llàstima que per a fer-les primer t’hagis de fotre aquestes matxacades.... però ja és això, no?: cadascú de la matxaca com vol (o pot!)....felicitats campió! ja estic desitjant que entris a Bombers per anar-li a fer un tientu a qualsevol paret inhumana! Vinnnnga!

Lluis Rivera
Entrades: 50
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 18:30

Entrada Autor: Lluis Rivera » dt. abr. 24, 2007 20:28

Pels bombers encara queda un parell de mesos...però per anar fent boca he passat les proves d'auxiliar forestal (hey i sense tenir punts extras eh!!! si es que sobra canto) i el dia 3 em nomenen per treballar tot l'estiu :lol: Hi ha 134 places i a que no adivineu quin número sóc....................el 134 por el canto de un duro!!!

Anna M
Entrades: 22

Entrada Autor: Anna M » dt. maig 01, 2007 20:12

A veure que passa amb les proves de bombers, o sinó encara et veurem pel Pallars fent de forestal i vigilant els cèrvols o els voltors !!!! que aquí n'hi ha de tot tipus!!!.

Parla amb el web master pel tema foto, que segur que la podras penjar i veurem la cara del "pavo" arribant a la meta!!!.

Anims que queda menys.

Respon