El mercat de 2a mà de Cordada, va endevant

L'actualitat social cordadenca va més enllà de les excursions...

Moderador: Secretaria

Respon
Secretaria
Entrades: 163
Membre des de: dt. ago. 02, 2005 19:01
Contacta:

El mercat de 2a mà de Cordada, va endevant

Entrada Autor: Secretaria » dc. feb. 24, 2010 8:27

Eiiiii ¿que tal?

Això de ser una gran comunitat que tenim coses en comú i eines de comunicació, pot donar molt de sí.

Però com sempre pasa, les iniciatives que es prenguin, perque es consolidin i no quedin en un no res, cal que un mínim de gent els hi doni continuïtat, caliu.

El mercadillo de 2a mà de Cordada és una bona iniciativa i ha començat amb bon peu, en pocs dies 2 persones han trobat coses interessants i altres 2 s'han animat a fer ofertes.

Us aninem a dedicar 5' a pensar en allò que no voleu llençar perquè "és una pena" però que ja fa temps que no surt de l'armari... potser a un altre li fa un bon servei...i a més: col·laboreu a que aquesta nova eina per a tothom estigui calenta i viva...

PARTICIPEUUUUU!!!
accés a les ofertes actuals = aqui

Elisa Corrochano
Entrades: 20
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

Re: El mercat de 2a mà de Cordada, va endevant

Entrada Autor: Elisa Corrochano » dj. feb. 25, 2010 12:32

Bon dia a tothom

El mercat d'ocasió va començar el dia de la Marató de Cordada ... i m'agradaria moolt que continués funcionant perquè ens dona l'oportunitat de que el material arraconat torni a ser útil.

Per contribuïr al seu funcionament m'he animat a mantenir-lo. M'encarrego de penjar les fotos del material a Picassa amb la descripció i el preu.

Va, feu inventari del vostre material, potser alguna cosa ja no la feu servir i podeu posar-la a la venta.

Elisa

Respon