Marató de Berlí- M´ajudeu?

No et quedis sense dir la teva, escriu aquí tot allò que no correspon a cap dels altres temes.

Moderador: Secretaria

Respon
Sandra Bages
Entrades: 12
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

Marató de Berlí- M´ajudeu?

Entrada Autor: Sandra Bages » dg. maig 20, 2012 23:55

Hola cordadencs i cordadenques,

El blog La Bolsa del corredor està seleccionant un home i una dona que no hagin corregut mai una marató en asfalt per preparar-los per anar a la de Berlí d' aquest any. Em vaig assabentar a última hora però vaig poder entrar a la convocatòria.

A més a més a part del viatje i inscripció, posen un entrenador personal, un coach esportiu, entrenaments amb atletes d'èl.lit, equipaments, stages d'entrenaments i més coses, com veieu una oportunitat única.

Debutar a la marató de Berlí, una de les més prestigioses del món, el mateix any que la meva primera ultra seria increïble de fet no tinc paraules del què significaria per mi.

La fase 3 de la selecció és una votació popular al Facebook d' aquí sortiran els finalistes als que avaluaran un comitè esportiu.

He entrenat amb les altres candidates i el llistó està molt alt però ho vull intentar, per això us demano la vostra col.laboració. Si creieu que em mereixo aquesta oportunitat us demano que em voteu abans del 25 de maig al següent enllaç, i si voleu podeu ajudar-me a fer córrer la veu penjant l´enllaç als vostres facebooks.

https://apps.facebook.com/easypromos-pr ... /613747351

Moltes gràcies
Sandra
______

<S>

Josep Escruela
Entrades: 213
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

Re: Marató de Berlí- M´ajudeu?

Entrada Autor: Josep Escruela » dl. maig 21, 2012 10:57

I tant que t'ho mereixes!!! Jo ja he votat i d'ençà que ho vaig fer (ahir a la tarda), fins ara, que son les 11, ja han votat unes 12 persones més...

Molta sort! em fa molta ilu que guanyis!! Cordadencs!!! entre tots ho aconseguirem!! voteu i passeu l'enllaç!!!

Gràcieeeeees!

Josep

Respon