Marxes de resistència

Afegeix les teves propostes d'excursions, ascensions, escalades, etc., propostes culturals, propostes de farres i festes, propostes de viatges, etc.

Moderador: Secretaria

Respon
Jordi Ballesta
Entrades: 4
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24
Contacta:

Marxes de resistència

Entrada Autor: Jordi Ballesta » dc. feb. 08, 2006 20:28

Hola a tots/es:
Malgrat de que soc soci de l'entitat des de fá més d'un any, degut a motius laborals i socials (estic ficat a d'altres entitats i el temps d'oci no dona per a tot), no em puc implicar com m'agradaria.
El cas és que aquest any 2006 tinc l'intenció de participar en gran part de les marxes de resistència que es facin a Catalunya, sempre i quan les meves obligacions m'ho permetin ( com tothom).
Encara que Cordada com a entitat no és puntera ni crec que ho pretengui en aquesta modalitat, estaria bé que la gent que de manera individual participem en aquestes marxes, poguessim posar-nos d'acord, sobre tot per temes de desplaçaments, compartir despeses de cotxes, etc.
Jo no és que sigui cap crack en la matèria ni revento records ni coses per l'estil però m'agraden aquestes marxes ja que conèixes llocs nous, et fas un tip de fer quilòmetres i et surten unes bullofes d'un parell de nasos.
La meva proposta és que quan hi hagi una marxa propera hi hagi gent interessada, sortir des de Barcelona tots junts i compartir vehicle. Ja aviso per anticipat que jo no tinc cotxe, només moto i per tant no puc portar a quatre persones ni carregar equipatge, però si que estaria disposat a compartir despeses de viatge amb algun altre que hi vagi.
Espero que algú més estigui interessat.

Ernest Cid
Entrades: 15
Membre des de: dv. nov. 17, 2006 19:46

Entrada Autor: Ernest Cid » dj. nov. 30, 2006 18:53

Hola Jordi:

Jo de fet això ho feia abans, però ja em vaig retirar perquè s'ha d'entrenar molt, és molt dur i al cap dels anys et canses i vols fer altres coses, però si vols algun consell potser humilment et puc ajudar. Jo acostumava a fer la marxa del romànic (80 km) i la Núria-Queralt (92km), que era la que més em motivava perquè acaba a Berga d'on jo sóc.

Bona sort i bones cames!!

Respon