Enquesta: Menuts Cordada

Afegeix les teves propostes d'excursions, ascensions, escalades, etc., propostes culturals, propostes de farres i festes, propostes de viatges, etc.

Moderador: Secretaria

Respon
Secretaria
Entrades: 163
Membre des de: dt. ago. 02, 2005 19:01
Contacta:

Enquesta: Menuts Cordada

Entrada Autor: Secretaria » dt. març 31, 2009 6:16

Menuts Cordada!

A Cordada, si alguna cosa ens caracteritza, és que som molt tossuts.

Una de les assignatures pendents son les sortides amb nens; les experiències provades fins ara no acaben de funcionar com voldríem...

Abans de tirar endavant noves iniciatives, volem saber les vostres opinions

1.- esteu interessats en que es facin sortides específiques adreçades als nens (entre 6 i 11 anys, apox.)

2.- si es fessin... quan us van millor... ¿dissabte o diumenge?

3.- estaríeu disposats a apuntar-los a la sortida pensant en que només hi participessin 1 guia + un pare/mare voluntari per cada 7/8 nens?

4.- ¿us agradaria més un altre format? (quin?)

5.- ¿Altres suggeriments?

Si voleu participar en l’enquesta Menuts, envieu les vostres idees a secretaria@cordada.org

Moltes gràcies!

Albert Salvany
Entrades: 2
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24
Contacta:

Re: Enquesta: Menuts Cordada

Entrada Autor: Albert Salvany » dt. març 31, 2009 9:54

Jo estaria molt interessat en aquest tipus de sortides. Pot ser quelcom molt divertit, i em permetria sortir més a la muntanya. Les meves preferències serien fer les sortides el Diumenge.

Respecte al ultim punt, crec més compilcat inicialment, fer sortides amb un guia i un pare per cada 7/8 nens, com a mínim fins no establir una confiança amb els pares

Salutacions
------------------------------------------------------------------
Albert Salvany Rebled.

Jordi Porta
Entrades: 113
Membre des de: dt. juny 26, 2007 19:32

Entrada Autor: Jordi Porta » dc. abr. 01, 2009 12:55

Hola!
Em sembla una idea molt bona, de fet fa temps que pensava si era possible fer una activitat d'aquest estil.
Personalment m'és indiferent dissabte o diumenge, alguna setmana anirà millor un dia i d'altres un altre.
Encantat de col·laborar en les sortides.
ADÉU.

Carme Líria
Entrades: 1
Membre des de: dt. abr. 14, 2009 11:38

Entrada Autor: Carme Líria » dt. abr. 14, 2009 11:59

Hola!!

Em sembla molt bona idea. A part, seria una manera de fer "cantera" entre els més petits. M'és indiferent dissabte o diumenge, dependrà de la setmana. Sobre el tema de que els menuts vagin sense pares, ho veig complicat, sobretot al principi de les sortidetes i en el cas dels més petits.

Salutacions,

Carme

Respon