Projecte Himalaia 2008

Afegeix les teves propostes d'excursions, ascensions, escalades, etc., propostes culturals, propostes de farres i festes, propostes de viatges, etc.

Moderador: Secretaria

Respon
Secretaria
Entrades: 163
Membre des de: dt. ago. 02, 2005 19:01
Contacta:

Projecte Himalaia 2008

Entrada Autor: Secretaria » dl. oct. 16, 2006 19:32

Avui 16 d'octubre ens hem reunit en Jordi Corominas (l'expedicionari que va assolir el cim del K2 per la via Magic Line) i jo (Josep Escruela), per parlar de fer un projecte de Cordada a l'Himalaia que compti amb ell com a cap d'expedició.
Les dates: estiu del 2008
Hem parlat de obrir una via a un pic de la zona del Karakorum (Pakistan), si pot ser a un 8000, millor, però no imprescindible, prioritzaríem la muntanya i la via abans que l'altitud.
També hem parlat de fer estages de tecnificació que aniran servint per a configurar l'equip de Cordadencs i cordadenques que pugui participar a l'expedició. En aquest sentit, l'estiu del 2007 Cordada orginatzarem un estage a Chamonix el mes de Juliol i/o Agost.
També hem parlat que l'estil de l'ascensió sería "pesat", (camps d'alçada), per tal de permetre la participació d'alpinistes i muntanyencs de diversos nivells...de dels que ja tindran prou amb la il·lusió de fer el trekking per la vall del Baltoro, els que col·laborin en muntar els camps d'alçada, fins als que aspirin a tenir opcions a fer cim...
Ara el següent pas serà anar perfilant més concretament quina serà la muntanya i el projecte de via.

Lluis Rivera
Entrades: 50
Membre des de: dt. nov. 22, 2005 18:30

Molt be fill

Entrada Autor: Lluis Rivera » dt. oct. 31, 2006 14:42

No se si es contesta aquest missatge però on s'ha de signar??? :lol:

Ernest Cid
Entrades: 15
Membre des de: dv. nov. 17, 2006 19:46

Entrada Autor: Ernest Cid » dj. nov. 30, 2006 18:48

Jo com l'inhumano, tampoc sé si aquest missatge es contesta però jo m'apunto

Secretaria
Entrades: 163
Membre des de: dt. ago. 02, 2005 19:01
Contacta:

Entrada Autor: Secretaria » dv. feb. 09, 2007 18:50

Aquest mes de gener 2006 ens hem trobat de nou amb en Jordi Coromines. La idea és obrir un nou itinerari al Brad Peak, al Pakistà i fer-ho d'una manera totalment neta, sense deixar... ni les cacones.

El màxim d'expedicionaris serà de 8 persones + 1 que quedaría fixa al Camp Base.

L'expedició sortirà a finals de juny de 2008 i tornarà cap a mijans d'agost.

Paralel·lament s'organitzaran trekkings per recòrrer el maravellós vall del Baltoro i visitar el camp base de l'expedició.

Estem en la fase de negociacions econòmiques..., pressupostos, etc. seguirem informant.

Josep

Respon