6 dies de trekking per la Cappadocia , Turquia

Afegeix les teves propostes d'excursions, ascensions, escalades, etc., propostes culturals, propostes de farres i festes, propostes de viatges, etc.

Moderador: Secretaria

Respon
Contxi Ricart
Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 25, 2005 13:24

6 dies de trekking per la Cappadocia , Turquia

Entrada Autor: Contxi Ricart » dt. oct. 03, 2006 18:07

Hola companys/es de montes verdes, us proposo una sortida d’ aproximadament una setmana (el pont de la Puríssima) per la Cappadocia, Turquia.
El juliol passat vaig tenir el gust de marxar divuit dies de trekking per Turquia amb companyia d’ alguns companys de Cordada , van ser unes vacances fabuloses, tant que ara m’ entorno per veure la cappadocia a l’ hivern (sie està nevat, mare meva!!!. hi ha tants llocs al.lucinants ...Lo millor de tot és que he conegut a bons amics que són guies i això fa que el preu s’ ajusti molt més al meu pressupost i pel tema avió, com més aviat es comprin els bitllets millor. Jo ja els tinc, aquesta setmana estaven per 325€ anar i tornar , peró en dues setmanes poden pujar 20€ més potser. El cas és que si us interessa poseu-vos en contacte amb mi i us enviaré una fitxa tècnica de la ruta de cada dia(aprox 4-5h ) i detalls de la tarifa (380€).

Conxi Ricart
flordeneu11@hotmail.com

Respon