3# NOVEMBRE2003

 
           
 

Sortida - Festa del 9è aniversari de Cordada
El cap de setmana del 17/18 de desembre de 1994 un grup d'amics i amigues que ja portāvem unes quantes setmanes parlant de formar un grup excursionista marxārem al congost de Mont-rebei a fer la nostra primera sortida.

Aquesta és la data que celebrem com a aniversari de Cordada. Ben segur que ningú dels presents no es pensava ni per un moment que en només 9 anys arribaríem a ser una de les entitats excursionistes més importants del país, amb quasi 500 socis i sòcies i molts més amics i amigues que tenen contacte d'una manera o altra amb l'associació, amb un munt d'activitats per fer i amb totes les portes obertes a la participació.

Tenim la voluntat de seguir endavant aportant el nostre gra de sorra a la difusió dels nostres esports des d'una perspectiva respectuosa amb el medi i també de participar, com a organització social i responsable que volem ser, en la feina de tots per un món més just, més igualitari i on es pugui viure dignament en pau. En pau i sense por de ser com som.

Volem convidar-vos a retrobar-nos per unes hores, per gaudir del nostre tresor més preuat aconseguit a Cordada: l'amistat. Per això la idea és fer una excursió tot plegats dissabte al matí pels voltants de Talamanca, on està situada la "Llar Talamanca", on ens allotjarem.

"Situada en l’àrea d’influència del Parc Natural de Sant Llorenç del Munt i l’Obac, dalt de la carena de la Serra del Rossinyol, amb una meravellosa panoràmica del Bages i de la muntanya de Montserrat. L'alberg es troba en el conjunt historicoartístic medieval del poble de Talamanca. Disposa de sales de tallers i exteriors amb grans vistes, així com d’una sala - teatre polivalent de gran capacitat. De l’entorn, amb penyes, roquissars, abundant i ric bosc, destaca la riera de Talamanca amb aigua tot l’any i d’una bellesa singular." [www.tujuca.com/frameset_xac.htm]

A la tarda volem organitzar jocs diversos i a la nit festa grossa. I diumenge... descansar o fer una altra excursioneta, dinar i cap a casa. El preu és de 21€ pels socis i de 26 € pels qui encara no ho sou (si voleu, podeu fer-vos socis pagant ja la quota 2004) Com sempre, cal fer la reserva de plaça a secretaria i fer el corresponent ingrés.

Farem una trobada prèvia, dimecres dia 10 cap a les 21h a La Farinera per preparar la Festa. Hi esteu convidats/des.